אולי תרצו לקרוא גם..

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

ישראל במקום השלישי בעולם בסקר שבדק נכונות הצרכנים לקבל מוצרים חדשים.

וולמארט בוחנת רובוטים שיזהו חוסרים במלאי המדפים

 

"רובוטים יעילים ב50% מאשר בני אדם ומסוגלים לסרוק מדפים באופן חד משמעי יותר מדויק ופי 3 יותר מהר"

 

קמעונאי מדבר מהשטח - ראיון בלעדי

 

"ספקים שולחים מוצרים בלי הסברים... קמעונאי צריך  לקבל מידע על המוצרים - על מנת להעביר אותו הלאה ללקוחות שלו"

 

 

חברות סטארט-אפ שסוגרות את הפער בין קמעונאים ללקוחות

 

במעבדת סטארט-אפ קצרת מועד שמניבה עשרות יוזמות חדשניות בשנה.

כתבות שיעניינו אותך

המגמה שתפתח בפניכם הזדמנויות רווח חדשות בקטגוריית המזון לתינוקות​.

מגמת ההנקה משפיעה על מכירות הפורמולה​.

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

שלא תפספסו הזדמנות: מהו התחום החם שעליו נלחמות חנויות המזון ושמניע צמיחה אדירה במכירות?​ 

 

חדשות מהארץ ומהעולם

חברת הענק המקסיקנית למאפים, גרופו בימבו, חשפה אריזות חדשניות ומתכלות. 

 

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

רשת וואלמרט מתנסה במשלוחים לבית הלקוח.

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

 

לפי סקר חדש, יותר ויותר אנשים נמשכים לאריזות ולמוצרים ידידותיים לסביבה. לכבוד הנתון הזה, קבלו ארבע אריזות חדשניות וידידותיות לסביבה של מותגים ברחבי העולם.

סקר: 20 מיליון אנשים החליפו מותג בגלל אריזות ידידותיות לסביבה

אתר הקמעונאות של ישראל​

03-5357669​​

 

 

׳ידידותי לסביבה׳ יכול להיות מונח שמשמש כדי לתאר מוצרים רבים, פשוט כי אין תקינה של ממש בתחום. עם זאת, הלקוחות נמשכים למונח הזה והחלטות הקנייה מוכיחות את זה. 9% מהמבוגרים חושבים שהסביבה היא גורם עיקרי בגיבוש החלטת הקנייה של מוצרי מזון ומשקה, לפי קבוצת המחקר NPD. המחקר של הקבוצה גם מצא שכ-20 מיליון אנשים אמרו שהם מחליפים מותג כי למותג החדש יש אריזות אקולוגיות. 

 

לכבוד הנתון המרשים הזה, הנה ארבעה מותגים שאורזים את מוצריהם בצורה אקולוגית. 

 

 

שמפו בלי בקבוק

 

 תמונה: Australian Natural Soap Company

 

שמפו אוריג׳ינל סוליד של מותג הסבון הטבעי האוסטרלי אוסטרליאן נטורל סופ קומפני הוא שמפו מוצק, ממש כמו סבון לשטיפת ידיים, שנמכר באריזת קרטון ביו-מתכלה שמחליפה את בקבוק הפלסטיק המסורתי. בנוסף, השמפו עצמו עשוי משמנים צמחיים במקום מכימיקלים. 

 

 

קומפוסט בכוס

 

תמונה: ™NoTree.

 

מוצר מתכלה; אף עץ לא ניזוק בתהליך הייצור של מוצר זה.

הכוסות והקערות המתכלות של מותג נו-טרי של חברת וורלד סנטריק הן מתכלות לגמרי ועשויות מנייר שאיננו מיוצר מעץ, שכן המותג איננו רוצה לתרום למגמת כריתת היערות. בנוסף, האריזות לא מכילות חומרי הלבנה, שגם הם עלולים לגרום לנזק אקולוגי. 

 

צלחות חד פעמיות ממרכיב אחד

 

 

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת

GlobalEx         טל: 03-6760602

ת.ד. 7639, רמת גן מיקוד 52176

צור קשר 

 

שלח

שם:

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

אימייל:

שדה חובה

טלפון:

שדה חובה

נושא הפנייה:

שדה חובה

תוכן הפנייה:

שדה חובה

בואו לקפה

 

אור יהודה המסגר 6

פייסבוק

 

בואו להתעדכן בחדשות ופרסומים או סתם לשתף אותנו במידע

כתבו לנו

 

כתובת למשלוח - ת.ד 6308 גני יהודה​kupa@kupa.co.il

התקשרו

 

03-5357669

054-5555090

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת