החזון שלנו
בחזון שלנו..
אנו רואים עולם בו כולם, ספקים וקמעונאים, משתפים פעולה ומסייעים זה לזו, תורמים לחיזוק המקצועי ולהבנת צרכי הקונים והצרכנים. מבינים הבנה עמוקה כי צרכי הקונים קודמים לכל ומסכימים כי זאת הדרך שיכולה לקדם אותם מסחרית ועסקית.
אלו וגם אלו בונים את המוצרים ואת העסקים שלהם כך שישרתו טוב יותר את הצרכנים והקונים.
מידע אינו זהה לידע!
כולנו חשופים לשפע של מידע ואי התמקדות בתחום רלוונטי מוביל לחוסר גדול במידע.
קופה רושמת, כמובילה את החדשנות והידע, שמה לה מטרה להתמקד ולהתמחות בתחום הקמעונאות ומביאה אליכם מידע רב מכל העולם הממוקד אך ורק בקמעונאות.
מטרתנו היא להגדיל ולהרחיב את בסיס הידע של הקמעונאים והספקים ולאפשר קבלת החלטות עסקיות נכונות בעת ניהול העסק ו/או תקשורת עם הלקוחות- הקונים.
היינו שמחים שהקמעונאי הפרטי, אותו אנו מגדירים כ One man company יוכל לקבל מידע וידע שיאפשרו לו להכיר היטב את המוצר ולהיתפש כבר-סמכא מקצוען בעיני הקונים בחנות.
האם מקבלי ההחלטות מבין הספקים מבינים את הערך שהקמעונאי הפרטי ו/או מנהל הסופרמרקט יכול לספק?
ההגעה לאנשים הנכונים - מבעלי חנויות פרטיות(שוק פרטי)ועד למנהלי סניפים ומנהלים בכירים (רשתות שיווק) - היא חיונית. בעזרת כלים, משאבים, ומומחיות שאין כמוה בתעשייה, אנו יודעים ליצור תכנים משולבים שמהווים אופטימיזציה אסטרטגית להצלחה של העסק שלך.
חשוב לנו להמשיך ולהתאמץ כדי להמשיך ולחדש כדי לענות על צרכי המידע של הקמעונאים ע"י הרחבת מאגר הפתרונות שלנו הכוללים מגזיני פרינט ודיגטליים, אתר אינטרנט, כנסים, מפגשי שולחן עגול, העברת אביזרי נראות לחנויות, פעילויות 'קומנדו עד הבית', תחרויות מקצועיות ויצירת תוכניות מותאמות אישית ותוספות מיוחדות ואירועים.
אנחנו יודעים לדבר בשפה הקמעונאית , אנחנו נושמים ואוהבים קמעונאות.
המשימה שלנו
המשימה שלנו היא לקדם ולשדרג את המקצועיות, המידע והידע באמצעות עשייה שהחלה לפני יותר מ-21 שנה , קופה רושמת הינה במה מרכזית לתקשורת קמעונאית שעוסקת בהעברת מסרים שיווקים ומיתוגים מספקים לקמעונאים.
מתן במה לתקשורת מיידית, מקצועית ואפקטיבית בין השחקנים בשוק הקמעונאות בישראל.
התקשורת הקמעונאית הינה חלק בלתי נפרד מהתקשורת השיווקית שבהחלט אינה שלמה בלעדיה. התקשורת השיווקית מטבעה כוללת פניה לכל קהלי המטרה הנוגעים באופן כזה או אחר במוצר. לדעתנו ישנם מספר כללים חשובים בתקשורת עם קמעונאים כדי שאלו יתחברו ויוכלו להציג את יתרונותיו של המוצר, כמו:
- מה מיוחד במוצר שלך (מה ה USP)?
- מה המגמות בעולם בקגורית המותג האמור?
- מיהו קהל היעד של המוצר?
- מה תוצאות סקר הטעימות שבוצע?
- היכן כדאי למקם את המוצר על המדף (במגבלות חוק המזון)?
- האם ומהי ההצעה במסחרית לקמעונאי ו/או לקונה?
- האם יש אביזרי נראות תואמים ואיך ניתן לקבלם?
- האם ישנן עדויות (טסטמוניאלס) של קמעונאים מרוצים?
משימתנו היא לספק את התובנה, הניתוח, מחקרי שוק ואינטליגנציה עסקית המסייעת לחנויות קמעונאיות להבין וללמוד מה הדבר הבא, לארגן להם את המידע הקריטי שבסופו של דבר יסייע להם להגדיל את המכירות ואת הרווחים.
אנו מעמידים ערוץ תקשורת עבור הספקים בתעשייה המזון, המשקאות, חומרי הניקוי והטואלטיקה ומדגישים כי הצמיחה במכירות וברווחים תלויה בשיתוף פעולה בין הספקים לקמעונאיים.
ערוץ התקשורת שלנו אפקטיבי במיוחד בעת: השקת חידושים למוצרים, ניהול קטגוריה, חשיפה מהירה למבצעים, קידום מכירות או יוזמות חדשות.
לך יש בעיה ו\או הזדמנות..
אנחנו נבנה עבורך את הדרך..
אתר הקמעונאות של ישראל
03-5357669