אולי תרצו לקרוא גם..

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

ישראל במקום השלישי בעולם בסקר שבדק נכונות הצרכנים לקבל מוצרים חדשים.

וולמארט בוחנת רובוטים שיזהו חוסרים במלאי המדפים

 

"רובוטים יעילים ב50% מאשר בני אדם ומסוגלים לסרוק מדפים באופן חד משמעי יותר מדויק ופי 3 יותר מהר"

 

קמעונאי מדבר מהשטח - ראיון בלעדי

 

"ספקים שולחים מוצרים בלי הסברים... קמעונאי צריך  לקבל מידע על המוצרים - על מנת להעביר אותו הלאה ללקוחות שלו"

 

 

חברות סטארט-אפ שסוגרות את הפער בין קמעונאים ללקוחות

 

במעבדת סטארט-אפ קצרת מועד שמניבה עשרות יוזמות חדשניות בשנה.

כתבות שיעניינו אותך

מה חשוב יותר לקונים, מחיר או איכות המוצר?

.

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

שלא תפספסו הזדמנות: מהו התחום החם שעליו נלחמות חנויות המזון ושמניע צמיחה אדירה במכירות?​ 

 

חדשות מהארץ ומהעולם

הבריטים התחילו להחליף את הבירה האהובה עליהם כל כך, במיצי פירות 

רשתות ברחבי העןלם מתגייסות למאבק במשבר האקלים בדרכים יצירתיות.

 

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

    

הרשתות מוצאות דרכים להגדיל שטחי מדף ומעדכנות את מוצרי התזונה לעוסקים בספורט בהתאם למגמות העדכניות בשוק ולביקוש

מה הקשר בין קולגן, מדף נפרד למזון לספורטאים והגדלת רווחים?

 

 

 

 

 

 

 

אתר הקמעונאות של ישראל​

03-5357669​​

 

 

מוצרים מבוססי צמחים הם עדיין המנוע העיקרי לצמיחה בקטגוריית תזונת הספורט, לפי דוח חדש שפרסמה חברת המחקר הלונדונית יורומוניטור - מגמה שמונעת על ידי רמת התעניינות גוברת באימוץ של תזונות מסוג פלקסטריאן (שמבוססת בעיקר על מזון מבוסס צמחים אבל משלבת גם כמויות מתונות של בשר ומוצרים אחרים מן החי), צמחונות או טבעונות מסיבות בריאותיות ו/או כתמיכה בתנועה למען בעלי חיים. 

 

 

כוח החלבון

 

דיאטות שכוללות כמויות גדולות של חלבון, כמו הדיאטה הקטוגנית, הן פופולריות במיוחד בקרב משתמשי הליבה של תזונת ספורט, כאשר רבים מאמצים אותן כדי למקסם את המיקוד ואת הפעילות הגופנית שלהם, לפי הדוח החדש של יורומוניטור. חברת המחקר מדווחת שיצרנים חדשניים, כמו חברת איינצ׳נט נוטרישן האמריקאית, ממלאות את הצורך הזה עם מוצרים כמו קפה חלבון קטוגני ושוקולד חלבון קטוגני. 

 

״הרשתות ללא ספק מגדילות את שטח המדף שלהן בתגובה למגזר זה של צרכנים ולמגמות הצמיחה בקטגוריה, בייחוד בכל הקשור לחלבון״, אומר ראיין טריאולט, סמנכ״ל שיווק וחדשנות בחברה שמשווקת מזונות על, אמייזינג גראס. 

אף על פי שמנהל הרכש בריאן פרי מוגבל על ידי שטח המדף שהוא מסוגל להקדיש לקטגוריה הזאת ברשת ברולימס, שמפעילה 10 סניפים במדינת איידהו, הוא אומר שהוא מתאים ללא הרף את המגוון שהרשת מציעה. 

 

 

 

״מה שמשתנה הוא התמהיל בתוך הקטגוריה״, מסביר פרי. ״הוא כל הזמן מתחלף. אנחנו מתרחקים מאבקות חלבון ומציעים יותר משקאות לעוסקים בספורט ומשקאות חומצות אמינו מסועפות (BCAA), שהם פופולריים במיוחד״. 

הוא גם ציין שחלבון קולגן, תוסף תזונה שתורם לבריאות העור, העצמות והמפרקים, צובר פופולריות. ״הקולגן נמצא בצמיחה אדירה״, אומר פרי. ״הוספתי כמה מוצרים חדשים בששת החודשים האחרונים, כולם של איינצ׳נט נוטרישן״.

 

״אחת המגמות החמות ביותר היא רמות שיא של התעניינות בקולגן, בייחוד ביתרונות הבריאותיים הקשורים במפרקים ובהחלמה מפציעות״, אומר טריאולט וקארן הו, סמנכ״לית לאסטרטגיית מותג ומוצרים בחברת המזון, המשקאות ותוספי המזון בולטפרוף 360 מוסיפה, ״המותגים מוצאים הרבה דרכים שונות להחדיר קולגן למוצרים חדשים, מקפה ועד מים וחטיפי חלבון״. 

 

חברת אמייזינג גראס השיקה לאחרונה את אמייזינג פרוטאין - קו מוצרים שכולל כמה מוצרי חלבון מבוססי צמחים שמשולבים עם מזונות על כדי לעזור לתמוך בפירוק של הקולגן ובקליטתו בגוף. 

 

קני בראון, מנהל רכש ברשת ברו מארט, אומר שמכירות משקאות החלבון עוקפות את אלה של האבקות ברשת בת ארבעה הסניפים במדינת לואיזיאנה. ״אנחנו ממשיכים לפתח את הקטגוריה כל עוד היא ממשיכה לצמוח״, הוא הוסיף. 

גם טענות לבריאות מערכת העיכול מתחילות להיות פופולריות בקרב מוצרי התזונה הספורטיביים. אמייזינג גראס השיקה לאחרונה את מוצר אמייזינג פרוטאין דייג׳סט, חלבון מבוסס צמחים שמכיל גם מזונות על ונועד לעזור להקל על תחושת נפיחות ולספק תמיכה מרגיעה למערכת העיכול, בעוד שבולטפרוף השיקה את אינרפיול, תוסף תזונה פרו-ביוטי. 

 

 

 

מעבר לאבקות, לנוזלים ולחטיפים

 

בחפשם אחר דרכים חדשים לספק חלבון לצרכנים, יצרנים השיקו מגוון של חטיפים מועשרים בחלבון. לדוגמה, רשת הסופרמרקטים ווגמנז מציעה מאפינס, צ׳יפס ועוגיות - כולם מועשרים בחלבון - בתצוגה מיוחדת שגודלה כמטר וחצי, ורשתות הסופרקטים היי-וי, ג׳יאנט איגל, דירברגז, דמולאס וביג וויי מציעות גם הן מוצרים דומים. 

 

״החלבון הוא חיוני לגופנו ולכן הצרכנים מבקשים מוצרים עשירים בחלבון, מעבר לאבקות, לחטיפים ולנוזלים הרגילים״, ציינה סוזן ג׳ינסטרו, מנהלת שיווק בכירה בחברת המזון קווסט. ״בעזרת החטיפים והעוגיות שלנו, מצאנו דרכים להזין את החשק של הצרכנים למתוק ועם צ׳יפס הטורטייה שלנו אנחנו מסוגלים גם להרחיב את המגוון המלוח שלנו״. 

 

החברה אף הוסיפה פיצת תרד ופטריות, וחטיפי חלבון נוספים למגוון המוצרים שלה. ״אנחנו מזהים הזדמנויות התרחבות רבות למאכלים שונים שכוללים גם ארוחות וגם חטיפים, מאכלים שמספקים גרסאות חדשות למאכלים פופולריים אך מכילות פחות פחמימות וסוכר, ויותר חלבון״, הוסיפה ג׳ינסטרו, וקווסט איננה לבדה במערכה הזאת.

 

 

 

להימנע מבלבול בחנויות

 

עם זאת, מגוון רחב של מוצרים חדשים עלול לבלבל - הן את הצרכנים והן את הקמעונאים. 

 

״בתחום מוצרי האנרגיה וקדם הפעילות הגופנית, הרשתות עדיין מתקשות למצוא את הדרך הטובה ביותר לתקשר ולהציג את הפריטים הללו״, מודה טריאולט. 

מסיבה זו, מספר הולך וגדל של יצרנים מבטיח שהתוויות שלהם מתקשרות את מרכיבי ותכונות המוצרים. 

 

״אנשים מתעמקים בתכולה המלאה של כל מוצר שהם קונים״, אמרה הו מחברת בולטפרוף. ״האריזות של המוצרים שלנו מצהירות שהמוצרים אינם מהונדסים גנטית, ללא גלוטן, אורגניים, אינם מכילים תוספת סוכר או שיש להם איכויות ייחודיות אחרות״. 

 

בנוסף, חשוב להבטיח שהקונים מקבלים את המידע שלו הם זקוקים כדי לגבש החלטות קנייה מיודעות. לשם כך, רשת ווגמנז מציבה שלטים שמציינים את היתרונות השונים של חלבון מן הצומח, של אבקות חלבון ושל משקאות קולגן כדי לארגן בצורה טובה יותר את המגוון ולעזור לצרכנים לנווט את דרכם במבחר הרחב של מוצרי תזונת ספורט. 

 

״התצוגות מאוד חשובות בקטגוריה מהסוג הזה כי עדיין לא כולם מבינים באופן מלא מה כל מוצר וכל מרכיב יכול לתרום לבריאות הגופנית והנפשית שלהם״, מדגישה הו. 

 

 

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת

GlobalEx         טל: 03-6760602

ת.ד. 7639, רמת גן מיקוד 52176

צור קשר 

 

שלח

שם:

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

אימייל:

שדה חובה

טלפון:

שדה חובה

נושא הפנייה:

שדה חובה

תוכן הפנייה:

שדה חובה

בואו לקפה

 

אור יהודה המסגר 6

פייסבוק

 

בואו להתעדכן בחדשות ופרסומים או סתם לשתף אותנו במידע

כתבו לנו

 

כתובת למשלוח - ת.ד 6308 גני יהודה​kupa@kupa.co.il

התקשרו

 

03-5357669

054-5555090

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת