אולי תרצו לקרוא גם..
וולמארט בוחנת רובוטים שיזהו חוסרים במלאי המדפים
"רובוטים יעילים ב50% מאשר בני אדם ומסוגלים לסרוק מדפים באופן חד משמעי יותר מדויק ופי 3 יותר מהר"
קמעונאי מדבר מהשטח - ראיון בלעדי
"ספקים שולחים מוצרים בלי הסברים... קמעונאי צריך לקבל מידע על המוצרים - על מנת להעביר אותו הלאה ללקוחות שלו"
חברות סטארט-אפ שסוגרות את הפער בין קמעונאים ללקוחות
במעבדת סטארט-אפ קצרת מועד שמניבה עשרות יוזמות חדשניות בשנה.
כתבות שיעניינו אותך
המגמה שתפתח בפניכם הזדמנויות רווח חדשות בקטגוריית המזון לתינוקות.
מגמת ההנקה משפיעה על מכירות הפורמולה.
למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?
שלא תפספסו הזדמנות: מהו התחום החם שעליו נלחמות חנויות המזון ושמניע צמיחה אדירה במכירות?
חדשות מהארץ ומהעולם
מפקד מ-8200 ומייסד אמדוקס רוצים לשנות את פניה של הקמעונאות.
כשמכירות המרקים הטריים עולות, המרקים הארוזים משיבים מלחמה
מנהלי אוסם שמים הכל על השולחן בפרלמנט הקמעונאים של "קופה רושמת."
בשנה שעברה, מכירות מותגי הבירה צנחו ל-3.7 מיליארד ליט"ש והשנה הן צנחו אף יותר והגיעו לשפל של 3.1 ליט"ש.
הבריטים התחילו להחליף את הבירה האהובה עליהם כל כך, במיצי פירות.
אתר הקמעונאות של ישראל
03-5357669
לאחרונה, מכירות מותגי הבירה בבריטניה רשמו את הצניחה החדה ביותר שלהן בעשור האחרון כשהסיבה היא שיותר אנשים צעירים בוחרים בחלופות לא אלכוהוליות.
לפי ניתוח של בנק סנטנדר, מכירות מותגי הבירה בבריטניה הגיעו לשיאן ב-2009, כשהבריטים צרכו בירות בשווי 4.8 מיליארד ליש״ט. בשנה שעברה, מכירות מותגי הבירה צנחו ל-3.7 מיליארד ליש״ט והשנה הן צנחו אף יותר והגיעו לשפל של 3.1 מיליארד ליש״ט.
במקביל, הדוח של הבנק גם חשף שמיצי הפירות והירקות הם הקטגוריה בעלת הצמיחה המהירה ביותר בקרב ענפי תעשיית המזון במדינה. הוא הדגיש שחל שינוי חד בהרגלי הקנייה של צרכנים, בעקבות העניין הגובר בטבעונות ובדיאטות של מיצים וסמות׳יז. בשוק שבו יותר ממחצית מבני ה-16 עד 24 שותים מיץ פירות או ירקות לפחות פעם ביום, המוצר בעל הצמיחה המהירה ביותר בתת-הקטגוריה הזאת הוא הסמות׳יז, שעליו הבריטים הוציאו 11 מיליון ליש״ט בשנה שעברה.
זהו שינוי מהפכני שכן בריטניה מאז ומתמיד הייתה מדינה שבה שתיית בירה היא חלק בלתי נפרד מהתרבות.