אולי תרצו לקרוא גם..
וולמארט בוחנת רובוטים שיזהו חוסרים במלאי המדפים
"רובוטים יעילים ב50% מאשר בני אדם ומסוגלים לסרוק מדפים באופן חד משמעי יותר מדויק ופי 3 יותר מהר"
קמעונאי מדבר מהשטח - ראיון בלעדי
"ספקים שולחים מוצרים בלי הסברים... קמעונאי צריך לקבל מידע על המוצרים - על מנת להעביר אותו הלאה ללקוחות שלו"
חברות סטארט-אפ שסוגרות את הפער בין קמעונאים ללקוחות
במעבדת סטארט-אפ קצרת מועד שמניבה עשרות יוזמות חדשניות בשנה.
כתבות שיעניינו אותך
המגמה שתפתח בפניכם הזדמנויות רווח חדשות בקטגוריית המזון לתינוקות.
מגמת ההנקה משפיעה על מכירות הפורמולה.
למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?
שלא תפספסו הזדמנות: מהו התחום החם שעליו נלחמות חנויות המזון ושמניע צמיחה אדירה במכירות?
חדשות מהארץ ומהעולם
אם אין אני לי, המדינה לי?
על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.
אם אין אני לי, המדינה לי?
על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.
אם אין אני לי, המדינה לי?
על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.
הטכנולוגיה גם מאפשרת לקונים לשלם על בסיס זיהוי הפנים שלהם, בלי כרטיסי אשראי ובלי אפליקציות.
מפקד מ-8200 ומייסד אמדוקס רוצים לשנות את פניה של הקמעונאות.
אתר הקמעונאות של ישראל
03-5357669
אבי נאור, אחד המייסדים של אמדוקס, ואל״מ במיל׳ אייל פישר, שהיה בעברו מפקד מרכז הסייבר של 8200, הקימו את הסטארט-אפ פרישיאייט. הסטארט-אפ מפתח מערכת שעל ידי תמונת סלפי ובאמצעות טכנולוגיה לזיהוי פנים מאפשרת לחנויות הפיזיות להציע שירות מותאם אישית, בדיוק כפי שעושות היום חנויות האונליין.
שלב הזיהוי עצמו אורך פחות משנייה וכך, ברגע שהלקוחות נכנסים לחנות יכולים המוכרים לראות אילו מוצרים קנו הלקוחות בתקופה האחרונה ובהתאם לכך, להציע להם מוצרים שמתאימים להעדפותיהם.
אבל זה לא נגמר בזה, כי הטכנולוגיה גם מאפשרת לקונים לשלם על בסיס זיהוי הפנים שלהם, בלי כרטיסי אשראי ובלי אפליקציות.
לדברי היזמים, קמעונאים רבים אמנם מכירים את חברי המועדון או הלקוחות הקבועים שלהם, אבל לא את אלה שמגיעים לעיתים רחוקות יותר, ״למרות שהם אלו שבאים עם הציפיות הכי גבוהות״, אמר נאור לגלובס. לכן, הטכנולוגיה מאפשרת לקמעונאים לשרת פלח זה של לקוחות בצורה טובה יותר.