אולי תרצו לקרוא גם..

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

ישראל במקום השלישי בעולם בסקר שבדק נכונות הצרכנים לקבל מוצרים חדשים.

וולמארט בוחנת רובוטים שיזהו חוסרים במלאי המדפים

 

"רובוטים יעילים ב50% מאשר בני אדם ומסוגלים לסרוק מדפים באופן חד משמעי יותר מדויק ופי 3 יותר מהר"

 

קמעונאי מדבר מהשטח - ראיון בלעדי

 

"ספקים שולחים מוצרים בלי הסברים... קמעונאי צריך  לקבל מידע על המוצרים - על מנת להעביר אותו הלאה ללקוחות שלו"

 

 

חברות סטארט-אפ שסוגרות את הפער בין קמעונאים ללקוחות

 

במעבדת סטארט-אפ קצרת מועד שמניבה עשרות יוזמות חדשניות בשנה.

כתבות שיעניינו אותך

כשמכירות המרקים הטריים עולות, המרקים הארוזים משיבים מלחמה.

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

הזמן לדיבורים נגמר- הרובוטים יצאו משלב הקונספט וצובאים על הסופרמרקטים.

 

חדשות מהארץ ומהעולם

חברת הענק המקסיקנית למאפים, גרופו בימבו, חשפה אריזות חדשניות ומתכלות​​

רשתות ברחבי העולם מתגייסות למאבק במשבר האקלים בדרכים יצירתיות.​

שימו לב: מתחילת חודש אוקטובר החלו הענישות במסגרת חוק השימוש במזומן​.​

 

הנתונים של נילסן מראים שקטגוריית הקפה בארצות הברית הולכת ומתחממת עם של 16% בהיקף המכירות וזרם קבוע של חידושים שמתדלק את משך הצמיחה​​

עם עלייה של 16% במכירות, ברור שמשהו חם קורה בקטגוריית הקפה

אתר הקמעונאות של ישראל​

03-5357669​​

 

 

 

מעבר לבאז שנוצר סביב הלאטה עם תבלין פאי דלעת (תבלין פופולרי בארצות הברית שמשמש לתבשילי חג ומכיל קימנון, ג׳ינג׳ר, ציפורן, פלפל אנגלי ואגוז מוסקט) של רשת סטארבקס, יש דברים נוספים שמתבשלים להם בשוק הקפה האמריקאי. הרגלי הצריכה של האמריקאים משתנים בכל פלחי קטגוריית המשקאות והצרכנים מעדיפים לקבל את מנת הקפאין שלהם ממשקאות קפה מצוננים על פני משקאות אנרגיה או משקאות קלים תוססים. 

 

הנתונים של נילסן מראים שקטגוריית הקפה המוכן לשתייה לוהטת. למעשה, היקף המכירות ב-52 השבועות שהסתיימו ב-27 ביולי, 2019, הסתכמו ב-3 מיליארד דולר, עלייה של 16% לעומת השנה הקודמת. מה שמניע את הצמיחה הזאת במכירות הוא זרם קבוע של חידושים. 

 

המכירות החמות של קטגוריית הקפה המוכן לשתייה

 

 

 תרגום משמאל למספרים: מיליארדי דולרים

 

 

להגיש טעמים חדשים

 מקפה קר ועד קפה שמבוסס על פטריות, החדשנות משפיעה על כל קטגוריית הקפה. כדי להרוות את צמאונם של האמריקאים לכוס קפה אפקטיבית וטעימה, יצרנים גדולים כקטנים השקיעו בתחום הזה ומביאים מרכיבים וטעמים מעניינים למדפים, ומדגישים טכניקות הכנה מיוחדות. לפי הנתונים של נילסן, מאז אוגוסט 2018 1,019 מוצרי קפה חדשים הושקו בשוק האמריקאי. משמעו עלייה של 30% לעומת התקופה המקבילה ב-2017. מה שמעניין הוא שאפשרויות מוכנות לשתייה הן שמניעות את מרבית הצמיחה הזאת. למעשה, במהלך השנה האחרונה, 158 משקאות קפה מוכנים לשתייה (עלייה שנתית של 14%) הגיעו למדפים, מתוכם 89 חדשים וקרים ו-30 נוספים הם מוצרי אייס קפה. 

 

החדשנות בקטגוריית הקפה אפילו מטשטשת את קווי הקטגוריה ופולשת לתוך קטגוריית המשקאות האלכוהוליים, ובכך מפלסת את הדרך להיצע יצירתי כמו הקפה הקר החדש של מותג הלאכוהול המוכר יגרמאיסטר, משקה קפה שנקרא פאבסט בלו ריבון. בנוסף, עם עלייתם של מוצרי הקנאביס נילסן צופה שבקרוב גם נראה את הפופולריות של קפה עם קנאביס עולה בעתיד הקרוב. נתונים חדשים ממחקר שערכה נילסן במהלך השנה מראים ש-13% מהצרכנים ציינו שיצרכו פולי קפה או קפה טחון עם CBD, אם אלה היו זמינים להם.

 

 

 

האם חידושי טעמים הם השמנת של הקטגוריה?

הצמיחה בקטגוריית הקפה לא מגיעה רק מאפשרויות מוכנות לשתייה. טעמים חדשים ומהנים כמו שוקולד לבן, מרשמלו קלוי ולחמניית קינמון דביקה ללא ספק המתיקו את המכירות בקטגוריה. למעשה, צמיחה בשוק השמנת לקפה האמריקאי הייתה מהירה יותר מזו של מכירות הקפה הארוז. במהלך ארבע השנים האחרונות, מכירות השמנת והשמנת הלא חלבית בארצות הברית עלו בממוצע של 2.8% מדי שנה, לעומת מכירות הקפה הארוז, שעלו רק ב-0.8% בממוצע במהלך אותו זמן. 

 

עם זאת, הנתונים העדכניים של נילסן מראים שנרשמה צניחה של 42% במספר החידושים בתחום השמנת לקפה במהלך השנה האחרונה, מה שמצביע על כך שהשוק אולי הגיע לרוויה של טעמים. אף על פי כן, חידושים בתחום המרכיבים והפורמטים ממשיכים לדחוף את הקטגוריה קדימה. היום, צורות חדשות של שמנות שומרות על רמת עניין ערה בקרב צרכנים - כמו שמנת שמכילה חנקן ומאפשרת לשותי הקפה הביתיים לשפר את רמת חוויית הקפה שלהם, וכן חלופות לשמנת החלבית.

 

 

 

 

טרנדים של קפה מתרחבים מעבר לפולים ולכל חלקי החנות

אף על פי כל הדברים שנכתבו כאן, חשוב גם להזכיר את טעם הקפה העונתי שהתפתח לטרנד והתרחב לכל שטח החנויות הקמעונאות. תבלין פאי הדלעת, שהתחיל כחידוש של טעם קפה, הניע שגעון טעמים שכעת מגדיר את העונה כולה. התבלין נמצא כעת במגוון רחב של קטגוריות ומוצרים בהשראתו הפכו לתעשייה בהיקף של חצי מיליארד דולר. למעשה, בשנה האחרונה בלבד מוצרים בטעם תבלין פאי דלעת שנמכרים בחנויות המזון הקמעונאיות הכניסו 511 מיליארד דולר, עלייה של 4.7% מהשנה שעברה. 

לכן, בזמן שעונת תבלין פאי הדלעת גרמה לאנשים לדבר, כל העיניים נשואות לצמיחה המרשימה שמתרחשת בקטגוריית הקפה כולה. קמעונאים שימו לב - ההשראה לטרנד הגדול הבא עשויה להגיע ממשקה הבוקר שלכם. 

 

 

 

 

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת

GlobalEx         טל: 03-6760602

ת.ד. 7639, רמת גן מיקוד 52176

צור קשר 

 

שלח

שם:

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

אימייל:

שדה חובה

טלפון:

שדה חובה

נושא הפנייה:

שדה חובה

תוכן הפנייה:

שדה חובה

בואו לקפה

 

אור יהודה המסגר 6

פייסבוק

 

בואו להתעדכן בחדשות ופרסומים או סתם לשתף אותנו במידע

כתבו לנו

 

כתובת למשלוח - ת.ד 6308 גני יהודה​kupa@kupa.co.il

התקשרו

 

03-5357669

054-5555090

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת