אולי תרצו לקרוא גם..

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

ישראל במקום השלישי בעולם בסקר שבדק נכונות הצרכנים לקבל מוצרים חדשים.

וולמארט בוחנת רובוטים שיזהו חוסרים במלאי המדפים

 

"רובוטים יעילים ב50% מאשר בני אדם ומסוגלים לסרוק מדפים באופן חד משמעי יותר מדויק ופי 3 יותר מהר"

 

קמעונאי מדבר מהשטח - ראיון בלעדי

 

"ספקים שולחים מוצרים בלי הסברים... קמעונאי צריך  לקבל מידע על המוצרים - על מנת להעביר אותו הלאה ללקוחות שלו"

 

 

חברות סטארט-אפ שסוגרות את הפער בין קמעונאים ללקוחות

 

במעבדת סטארט-אפ קצרת מועד שמניבה עשרות יוזמות חדשניות בשנה.

כתבות שיעניינו אותך

המגמה שתפתח בפניכם הזדמנויות רווח חדשות בקטגוריית המזון לתינוקות​.

מגמת ההנקה משפיעה על מכירות הפורמולה​.

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

שלא תפספסו הזדמנות: מהו התחום החם שעליו נלחמות חנויות המזון ושמניע צמיחה אדירה במכירות?​ 

 

חדשות מהארץ ומהעולם

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

 

   

מרק הוא מזון הנוחות החביבי על האמריקאים, אבל האם למרקים הארוזים נהיה נוח מדי על מדפי החנויות?

כשמכירות המרקים הטריים עולות,

המרקים הארוזים משיבים מלחמה.

 

 

 

 

 

 

 

אתר הקמעונאות של ישראל​

03-5357669​​

  

 

מבחינה היסטורית, מחלקת המרקים הארוזים הייתה אחד האזורים בחנות שלא השתנו הרבה. מדפים עמוסים בשורות של מרקים בפחיות הוא לא דבר חדש, אבל לאחרונה היצרנים עלו מדרגה עם אריזות, פורמטים וטעמים חדשים שכולם מכניסים קצת התרגשות לקטגוריה שלא זכתה להרבה תשומת לב חדשנית.

ההיצע של מרקים בפחיות שימורים נותר יציב אבל עדיין חזק, כשהמכירות עלו ב-1% ל-1.7 מיליארד דולר בארצות הברית ב-2017, לפי נילסן, ומרקים במחלקת הקפואים או המצוננים החלו לרשום עליות. 

 

העלייה של מרקים מצוננים שניתנים לחימום במיקרוגל היא ככל הנראה התשובה של המרקים הארוזים לאיום הגדול ביותר שלהם - מרקים טריים ומוכנים לאכילה שנמכרים בחנויות ייעודיות ובסופרמרקטים מסוימים. לפי נילסן, יותר מדולר אחד מכל ארבעה משולם על מרק טרי בסופרמרקטים. 

 

נילסן גם מציינים שהמרקים הקפואים חווים צמיחה מרשימה ולמרות שהיקף המכירות של הקטגוריה עומד רק על 34 מיליון דולר, הביצועים צוברים תאוצה. ״יש לא מעט אפשרויות זמינות לצרכני המרק״, אמר ג׳ורדן רוסט, סמנכ״ל תובנות צרכנים בנילסן. ״הצרכנים מבקשים מבחר שיתאים לצרכי המרק שלהם״. 

 

 

 

אריזות ופורמטים

מאחר שהמרקים התרחבו מעבר לשימורים והגיעו למקררים ולמחלקת הקפואים, גם האריזות התפתחו. למרקים המצוננים יש לעיתים קרובות יתרונות שפחות קשורים למרק עצמו ויותר למיצוב שלו בחנות או חשוב אף יותר, לאריזה - בייחוד המרקים שמגיעים באריזה שקופה ומאפשרים לצרכנים להציץ לתוכנה. כפי שציינה חברת המחקר מינטל בדוח שפרסמה לא מזמן, ״מרקים ארוזים לקחו דוגמה מההיצע המצונן וכן מקטגוריות מזון ומשקה אחרות, ומתנסים עם שינויי אריזות. יש מותגים שמציעים מרקים ארוזים בצנצנות זכוכית, חומר שחווה תחייה מחודשת בקטגוריה הזאת ובאחרות, בעיקר בזכות האמון שהוא מסוגל לגייס בקרב הצרכנים״.

 

המרקים הארוזים תמיד היו פריט נוחות, כי נדרשים מעט זמן ומאמץ להכין אותם. בנוסף, המודעות הגוברת לבריאות מניעה צריכה של מאכלים שנתפשים כבריאים, כמו מרקים. כמובן שמרקים בפחיות שימורים בדרך כלל מכילים הרבה נתרן וחומרים משמרים לא הכי בריאים, לכן הצרכנים מחפשים חלופות - בעיקר מצוננות וקפואות. 

 

 

טעמים ומגוון

כל המעבר הזה לפורמטים של מרקים טריים יותר, כביכול, מסמל את סופה של מחלקת המרקים המסורתית. טעמים ומגוון חדשים שומרים על רעננות בקטגוריה, כאשר מתכונים בינלאומיים, צמחוניים, אורגניים ואחרים מושכים את בני דור המילניום וצרכנים אחרים שבדרך כלל לא היו נמשכים למחלקת המרקים המסורתית. 

 

לפי מינטל, כ-55% מהצרכנים רוצים טעמים בינלאומיים והסקרנות לגבי תבשילים מהעולם השפיעה על קטגוריית המרקים. מרקים אסייתיים כמו ראמן, פו ומיסו ממשיכים לצבור תאוצה בשוק וההשקות של מרקים בהשפעה אסייתית גדלו ב-120% בין 2014 ל-2017. בתוך כך, מותגי מרק משיקים מוצרים עם טעמים ומרכיבים שנוצרו בהשראת תבשילים בינלאומיים מאזורים כמו אמריקה הלטינית, הודו, אפריקה והמזרח התיכון. 

 

בנוסף, מינטל דיווחה על צמיחה בהשקות מרקים צמחוניים ואורגניים בין 2014 ל-2017 שככל הנראה ימשכו צמחוניים, טבעוניים ופלקסטריאנים (שאוכלים גם וגם), וזה יפתח את קטגוריית המרקים לצריכה נרחבת יותר. 

גם הציר צובר פופולריות בקטגוריית המרקים. ״הצרכנים היום מעדיפים להכין מרקים בעצמם עם מרכיבים בסיסיים ולכן אנחנו רואים צמיחה מהירה של צירים, בייחוד אלה האורגניים״, אמר אריק ואיט, מנהל שיווק ברשת רנדר׳ס מרקטס שמפעילה 64 סניפים בארצות הברית. ״כרגע, המגמה הכי בולטת אצלנו היא שמכירות המרקים הקפואים יורדות בזמן שמכירת הצירים למיניהם גדלות״, הוא ציין. 

 

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת

GlobalEx         טל: 03-6760602

ת.ד. 7639, רמת גן מיקוד 52176

צור קשר 

 

שלח

שם:

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

אימייל:

שדה חובה

טלפון:

שדה חובה

נושא הפנייה:

שדה חובה

תוכן הפנייה:

שדה חובה

בואו לקפה

 

אור יהודה המסגר 6

פייסבוק

 

בואו להתעדכן בחדשות ופרסומים או סתם לשתף אותנו במידע

כתבו לנו

 

כתובת למשלוח - ת.ד 6308 גני יהודה​kupa@kupa.co.il

התקשרו

 

03-5357669

054-5555090

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת