אולי תרצו לקרוא גם..

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

ישראל במקום השלישי בעולם בסקר שבדק נכונות הצרכנים לקבל מוצרים חדשים.

וולמארט בוחנת רובוטים שיזהו חוסרים במלאי המדפים

 

"רובוטים יעילים ב50% מאשר בני אדם ומסוגלים לסרוק מדפים באופן חד משמעי יותר מדויק ופי 3 יותר מהר"

 

קמעונאי מדבר מהשטח - ראיון בלעדי

 

"ספקים שולחים מוצרים בלי הסברים... קמעונאי צריך  לקבל מידע על המוצרים - על מנת להעביר אותו הלאה ללקוחות שלו"

 

 

חברות סטארט-אפ שסוגרות את הפער בין קמעונאים ללקוחות

 

במעבדת סטארט-אפ קצרת מועד שמניבה עשרות יוזמות חדשניות בשנה.

כתבות שיעניינו אותך

שלא תפספסו הזדמנות: מהו התחום החם שעליו נלחמות חנויות המזון ושמניע צמיחה אדירה במכירות?​​

הדרך שבה אתם קונים תשתנה לנצח ב-2017​​​: איך נראית מחלקת הנון פוד בסופר שלכם? האם היא זוכה לתשומת הלב שמקבלות שאר המחלקות?

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

חדשות מהארץ ומהעולם

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

 

 

הפופולריות ההולכת וגדלה של מגמת ההנקה

משפיעה על מכירות הפורמולה​.

המגמה שתפתח בפניכם הזדמנויות רווח חדשות בקטגוריית המזון לתינוקות

אתר הקמעונאות של ישראל​

03-5357669​​

 

 

הורים ברחבי העולם משקיעים משאבים משמעותיים כדי לספק לתינוקות שלהם את מה שהם צריכים - מסוג החלב שהם שותים ועד חיתולים נוחים וסופגים. ומכיוון שהורים מוכנים להשקיע באיכות לעיתים קרובות, הצרכנים הקטנטנים מספקים הזדמנויות שוק עצומות.

עם זאת, הקרב על כספי התינוקות רק מתחיל לחוות את כאבי הגדילה שלו על רקע השינוי המתחולל בנוף הצרכני, בייחוד בכל הנוגע למכירות הפורמולה, כלומר תחליפי חלב האם. דוח נילסן מ-2018 בחן את הדינמיקה של שוק הפורמולות בסינגפור ומצא שדפוסי ההנקה ממשיכים לעלות, כאשר בשנה שעברה תשע מכל 10 אימהות הניקו בין אם באופן חלקי או מלא. 

 

על אף האתגרים, הזדמנויות הרווח בשוק מוצרי התינוקות הן עדיין משמעותיות. הורים מוכנים להשקיע בטוב ביותר לילדים שלהם ושמחים לפתח נאמנות למותג כל עוד הם תופשים את מוצריו כפרימיום. מותגים שיכולים לספק את הצרכים של הורים, שדפוסי סגנון החיים שלהם משתנים ללא הרף, גם בולטים מאוד בשטח. כדי למכור יותר מוצרים שמיועדים לתינוקות, תובנות מעמיקות על המניעים של הצרכנים הן חיוניות והדוח של נילסן מדגיש כמה תחומי מפתח שיכולים להניע צמיחה. 

 

 

יותר אימהות מקפידות על תזונה מעורבת

לימור - בבקשה צרי פאי מגניב עם הנתונים פה

כאשר אחת מכל שתי אימהות מניקה באופן חלקי, פלח נכבד מהאימהות (פלח שהולך וגדל) משלימות את חלב האם עם פורמולות. 54% ו-51% מאכילות את תינוקיהן בתזונה מעורבת בזמן השהות בבית החולים ומיד לאחר שהן משתחררות, בהתאמה. מכירות הפורמולה לתינוקות בני אפס עד שישה חודשים גדלו ב-7% בסינגפור בין השנים 2017 ו-2018. באופן כללי, 61% מהאימהות ציינו שהשלמת ההאכלה עם פורמולה, בנוסף לחלב אם, מרגיעה אותן. 

אימהות ציינו את חוסר הנוחות של ההנקה וייצור לא מספק של חלב אם כטריגרים העיקריים ליישומה של התזונה המעורבת. לכן, מאמצי השיווק יכולים להתמקד בהצעות משכנעות של תזונה מעורבת לאימהות העסוקות והטרודות: אלו שאין להן די חלב אם יכולות להבטיח שתינוקיהן מקבלים את ערכי התזונה החשובים בכל זמן ובכל מקום; ואלה שחייהן עסוקים יזכו ליותר גמישות ולשעה או שתיים נוספות של מנוחה. 

 

 

יותר אימהות בעלות מודעות בריאותית

אכילה בריאה היא לא מגמה שתיעלם אי פעם, בייחוד בקרב המעמד הבינוני והגבוה שרוצים לא רק להזין את עצמם אלא גם לנהל חיים יותר פעילים וארוכים. הצרכנים של היום ממוקדים יותר ויותר בבריאות שלהם ומעדיפים מזון אורגני שעבר מינימום עיבוד. הנטייה הזאת מתחזקת כשמדובר בתינוקות של אותם הצרכנים והנורמה היום היא שהורים קונים מזון שתורם לבריאות ילדיהם, גם כשזה מגיע עם תג מחיר פרימיום. 

 

ואכן, 57% ו-49% מהאימהות מוכנות לשלם יותר על מזון לא מהונדס גנטית או אורגני בהתאמה, שני נתונים שגדלו בכ-10% מאז 2016. ממוצע של 70% מהאימהות עם תינוקות בכל קבוצות הגיל ציינו שההגנה על ילדיהן מפני מחלות חשובה להן מאוד. לכן, כדי להפוך את הנתונים הללו להזדמנות, אפשר להדגיש איך פורמולות יכולות לחזק את המערכת החיסונית.

 

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת

GlobalEx         טל: 03-6760602

ת.ד. 7639, רמת גן מיקוד 52176

צור קשר 

 

שלח

שם:

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

אימייל:

שדה חובה

טלפון:

שדה חובה

נושא הפנייה:

שדה חובה

תוכן הפנייה:

שדה חובה

בואו לקפה

 

אור יהודה המסגר 6

פייסבוק

 

בואו להתעדכן בחדשות ופרסומים או סתם לשתף אותנו במידע

כתבו לנו

 

כתובת למשלוח - ת.ד 6308 גני יהודה​kupa@kupa.co.il

התקשרו

 

03-5357669

054-5555090

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת