אולי תרצו לקרוא גם..

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

ישראל במקום השלישי בעולם בסקר שבדק נכונות הצרכנים לקבל מוצרים חדשים.

וולמארט בוחנת רובוטים שיזהו חוסרים במלאי המדפים

 

"רובוטים יעילים ב50% מאשר בני אדם ומסוגלים לסרוק מדפים באופן חד משמעי יותר מדויק ופי 3 יותר מהר"

 

קמעונאי מדבר מהשטח - ראיון בלעדי

 

"ספקים שולחים מוצרים בלי הסברים... קמעונאי צריך  לקבל מידע על המוצרים - על מנת להעביר אותו הלאה ללקוחות שלו"

 

 

חברות סטארט-אפ שסוגרות את הפער בין קמעונאים ללקוחות

 

במעבדת סטארט-אפ קצרת מועד שמניבה עשרות יוזמות חדשניות בשנה.

כתבות שיעניינו אותך

מה הצרכנים הבריטיים חושבים על מזון קפוא?​

מגזין הגרוסר הבריטי סקר יותר מ 2,000 קונים כדי לגלות מדוע לא עולות המכירות של המזון הקפוא.

 

הדרך שבה אתם קונים תשתנה לנצח ב-2017​​:

איך נראית מחלקת הנון פוד אצלך? והאם היא זוכה לתשומת הלב שמקבלות שאר המחלקות?

 

למה צרכנים קונים פחות כיום?​​ 

אם התעשייה כה מתקדמת – למה קונים פחות?

חדשות מהארץ ומהעולם

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

 

 

קמעונאים רבים מוסיפים כריכים להיצע שלהם כדי להניע

מכירות. וזה עובד.

 

שלא תפספסו הזדמנות: מהו התחום החם שעליו נלחמות חנויות המזון ושמניע צמיחה אדירה במכירות?​

אתר הקמעונאות של ישראל​

03-5357669​​

 

 

התחרות במרחב הכריכים בארצות הברית התחממה והמגמה שבה קמעונאים, מקטנים ועד גדולים, החלו להתחרות במסעדות המזון המהיר ובאוכל הרחוב הולכת וגוברת. 

״רק שניים מכל חמישה כריכים שצרכנים אוכלים מגיעים מהבית, וזאת למעשה הזדמנות להגדיל מכירות״, כך נכתב בדוח ׳מגמת הכריכים בקרב צרכנים לשנת 2018׳ של חברת טקטוניק, חברה בת של מגזין וינסייט גרוסרי ביזנס שמתמקדת במחקר. הדוח גם מעדכן ש-42% מהצרכנים שאוכלים כריכים קונים אותם לפחות פעם בשבוע. 

בין צרכני הכריכים שאוכלים כריכים לפחות פעם בשבוע, 60% מזמינים ממסעדת מזון מהיר, 42% ממסעדה אחרת ו-18% מחנות מזון קמעונאית, לפי הדוח של טקטוניק. 

השוק העמוס של מגמת הכריכים ההולכת וגדלה מאתגר את ספקי השירות ודורש מהם להסתכל מקרוב על רצונותיהם של הצרכנים, כדי שיוכלו לספק אותם בחנויות שלהם. 

״ייחודיות ומחיר יהפכו אפילו יותר חיוניים בהרכבת כריכים שמושכים את תשומת הלב״, נמסר מטקטוניק. ״מעבר לכך, על מוכרי הכריכים להיות חדשניים ולשים לב לביקוש המשתנה בקרב צרכנים, כמו בריאות ואקולוגיות, כדי להבטיח מכירות״. 

 

 

כריכים רבותיי כריכים

מערך הכריכים של רשת המזון האורגנית פרש טיים פרמרז מרקט, שמפעילה עשרות סניפים ברחבי ארצות הברית, מספק טריות, איכות, מגוון, נוחות ועוד. הקמעונאית מציעה כריכים מוכנים מראש לקנייה מהירה, כריכי דגל ובר כריכים, שבו אורחים יכולים להרכיב כריך משלהם. 

מערך הכריכים המוכנים מראש שלנו מאפשר לאורחים לקנות כריכים מוכנים לאכילה בטעמים פופולריים, כולל חמאת בוטנים וריבה, טונה וסלט עוף, וכן כמה מחביבי הקהל כמו נקניק ההודו שלנו עם מיונז או פרוסות בשר בקר עם גבינת צ׳דר״, אמרה אנט גריי, מנהלת שירות המזון בפרש טיים. היא הוסיפה שמערך הכריכים מציע גם אפשרויות צמחוניות. 

 

 

 

מוכן מראש 

המבחר המוכן מראש חשוב במיוחד לצרכנים אורבניים בני דור המילניום, לפי הדוח של טקטוניק, שבו צוינה ההצלחה של החנות הבינלאומית של כריכים מוכנים מראש, פרט אה מנגר, שהתחילה את דרכה בבריטניה והתרחבה ל-450 חנויות בתשע מדינות שונות. הרשת הבינלאומית הגדילה את מכירותיה ב-19% ב-2017. בזמן שפרט אה מנגר תואמת את אורח החיים העסוק של הקליינטורה האורבנית והצעירה יותר, מטקטוניק נמסר שמוכרי כריכים אחרים יצטרכו להדגיש טריות כדי לשמור על הרלוונטיות שלהם. לדוגמה, פרט אה מנגר תורמת את כל הכריכים שלא נמכרו באותו היום, כך שצרכנים יודעים שהכול טרי ומוכן ביום שבו הם קונים אותו. 

פרש טיים חברה לאחרונה עם חברת הבשרים בורז הד כדי להשיק מחדש את היצע הכריכים המוכנים מראש שלה. ״הסניפים שלנו הם מקום שאליו אנשים יכולים להיכנס ולקנות את ארוחת הצהריים שלהם במהירות, אבל עדיין להיות בטוחים שהם קונים משהו שמכיל מרכיבים איכותיים ויהיה לו טעם מצוין״, אמרה גריי.

בעוד שגריי מעריכה שמכירות הכריכים של פרש טיים מורכבות מ-50% כריכים מוכנים מראש ו-50% כריכים שמוכנים במקום, היא גם רואה שאותם הלקוחות קונים פורמטים שונים של כריכים במהלך השבוע. ״יש לנו די והותר מגוון שמאפשר לנו למשוך מישהו פעמיים באותו השבוע, או אפילו יותר״, היא אמרה.  

 

 

כריכים מיוחדים מוכרים

בדוח של טקטוניק גם צוין שצרכנים - ובייחוד הצעירים יותר - מחפשים מגוון רחב יותר של כריכים. הדוח מצא ש-40% מבני דור המילניום מסכימים עם הטענה שרשתות השיווק מציעות מגוון דומה מאוד של כריכים. 

בפרש טיים, ״הכריכים המיוחדים הם יעד מבחינת האורחים שלנו״, אמרה גריי. ״הכריכים האלה הם קצת יותר מורכבים מבחינת הסגנון ומוכנים לפי דרישה. מרביתם זמינים בשתי אפשרויות - חם או קר״. 

כדי להבטיח שהכריכים של הרשת מספקים לקונים בדיוק את מה שהם רוצים, פרש טיים בוחנת את המערך שלה ומתכוונת להשיק אותו מחדש בכל סניפיה עד הקיץ הקרוב. הקמעונאית גם התחייבה להציע תוספות יותר עונתיות בתפריט הכריכים המיוחדים שלה. ״אנחנו מזהים הזדמנות אדירה להרחיב את המגוון שאנחנו מציעים״, אמרה גריי. 

לשם כך, פרש טיים נעזרת בצוות השפים שלה ומבקשת ממנו להגיש רעיונות לכריכים המיוחדים של החודש. ״מדובר באנשי מקצוע שמובילים את מגמות המזון ומיישמים את הידע שלהם כדי לעזור לנו להציע חלופות עדכניות וטעימות״, אמרה גריי. מעבר לכך, פרש טיים מוסיפה מגוון לתמהיל הכריכים שלה גם בפורמט הכריכים המוכנים לפי דרישה, שם אורחים יכולים להרכיב כריכים בהתאמה אישית. 

״אני מאמינה שהאורחים שלנו התרגלו לעמדת הכריכים בהרכבה עצמית שלנו״, אמרה גריי. ״זה נותן להם תחושה שהכריך הוכן במיוחד בשבילם וכמובן שאנחנו מתאימים את ההיצע לפי משוב הלקוחות, כך שאנחנו יודעים שאנחנו מציעים להם את מה שהם רוצים לאכול״.

 

 

זמינות בריאה יותר

בעוד שתכונות הכריכים המסורתיות כמו טריות, ערך ונוחות מדברות אל הצרכנים המבוגרים יותר, טקטוניק אומרת שבני ה-18-34 סבורים שתכונות אקולוגיות, מרכיבים של תזונה מיוחדת ובריאות הן התכונות החשובות בכריכים. 

״קרוב למחצית מבני ה-18-34 אומרים שהבריאות היא תכונה חשובה מאוד שאותה הם לוקחים בחשבון כשהם מחליטים איפה להזמין כריך לארוחת הבוקר, הצהריים או הערב״, נכתב בדוח של טקטוניק. 

לכן, מבחר בריא נמצא גם בראש מעייניה של רשת פרש טיים. ״אנחנו מקדישים תשומת לב למגוון הכריכים הבריאים ומשתמשים בבשרים שאינם מכילים אנטיביוטיקה ובגבינות שמכילות אחוזי נתרן נמוכים, לדוגמה. אנחנו גם מציעים מגוון של כריכים צמחוניים״, אמרה גריי, שצופה שהכריכים שמתמקדים בצרכים של סגנון חיים ספציפי יהפכו ליותר ויותר פופולריים, כמו אלה שמוכנים מלחמים ללא גלוטן.

 

 

חלבון ומאכלים אתניים

״ישנו מגוון של חלבונים הופכים יותר פופולריים בתפריטי הכריכים וזה מונע על ידי מגמת הבריאות, החדשנות וההשפעות האתניות״, נכתב בדוח של טקטוניק. 

תפריטי כריכים שמציעים חלבון ממקורות מגוונים - מבשרים אתניים כולל צ׳וריסו וסלמי ועד חלבונים מבוססי צמחים ותחליפי בשר - הם מבוקשים מאוד בקרב הצרכנים של היום. 

״אני מאמינה שעדיין יש לנו הרבה לאן להתפתח בכל הקשור להשראות גלובליות או לכריכים אתניים ממקומות אחרים בעולם״, אמרה גריי. ״המגוון הרחב של לחמים מכל קצוות תבל, שהוא מאוד זמין היום, משנה את הדרך שבה אנחנו אוכלים, מכינים וקונים כריכים״.

טקטוניק מסכימים: ״לחמים אתניים מיוחדים, כמו הרוטי והנאן ההודים, והלחם הקובני, יזכו להצלחה כי זהו מגוון שעוזר לענות על הביקוש לטעמים אתניים״.

 

 

 

 

 

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת

GlobalEx         טל: 03-6760602

ת.ד. 7639, רמת גן מיקוד 52176

צור קשר 

 

שלח

שם:

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

אימייל:

שדה חובה

טלפון:

שדה חובה

נושא הפנייה:

שדה חובה

תוכן הפנייה:

שדה חובה

בואו לקפה

 

אור יהודה המסגר 6

פייסבוק

 

בואו להתעדכן בחדשות ופרסומים או סתם לשתף אותנו במידע

כתבו לנו

 

כתובת למשלוח - ת.ד 6308 גני יהודה​kupa@kupa.co.il

התקשרו

 

03-5357669

054-5555090

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת