אולי תרצו לקרוא גם..

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

ישראל במקום השלישי בעולם בסקר שבדק נכונות הצרכנים לקבל מוצרים חדשים.

וולמארט בוחנת רובוטים שיזהו חוסרים במלאי המדפים

 

"רובוטים יעילים ב50% מאשר בני אדם ומסוגלים לסרוק מדפים באופן חד משמעי יותר מדויק ופי 3 יותר מהר"

 

קמעונאי מדבר מהשטח - ראיון בלעדי

 

"ספקים שולחים מוצרים בלי הסברים... קמעונאי צריך  לקבל מידע על המוצרים - על מנת להעביר אותו הלאה ללקוחות שלו"

 

 

חברות סטארט-אפ שסוגרות את הפער בין קמעונאים ללקוחות

 

במעבדת סטארט-אפ קצרת מועד שמניבה עשרות יוזמות חדשניות בשנה.

כתבות שיעניינו אותך

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

חדשנות מוצרית קצת שונה: ככה רותמים את כוח הקנייה האדיר של בני ה-50 ומעלה​

חדשות מהארץ ומהעולם

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

פלח צרכנים חדש נולד ואם תלמדו להכיר ולזהות אותו, תוכלו לשפר את המכירות שלכם​

רוצים לגלות עוד דרך להגדלת מכירות? הכירו את הסופר-צרכנים

אתר הקמעונאות של ישראל​

03-5357669​​

 

 

בשונה מתעשיות שבאו ונעלמו עם הקדמה, תעשיית המזון תמיד תצליח. אנשים צריכים לאכול. אבל בעידן שבו המגמות וסגנונות חיים משתנים, האופן שבו אנשים מחפשים אוכל משתנה אף הוא. תמו הימים שבהם צרכנים קנו את כל מוצרי המזון שלהם בסופרמרקט והכינו את מרבית הארוחות בבית. היום, הם לא רק אוכלים פחות מזון שהוכן מראש, אלא גם יוצאים למשימות כדי למלא כמה מהמטלות שלהם במהלך יומם העמוס.

אנשים מסוג זה שתואר למעלה ומציגים תכונות כאלה ואחרות הם מה שארגון המעדנייה, מוצרי החלב והמאפים הבינלאומי (אי.די.די.בי.איי) מכנה ׳סופר-צרכנים׳.

 

מי הם הסופר-צרכנים?

לפי הגדרת אי.די.די.בי.איי, הסופר-צרכנים אלה קונים שהם משתמשים כבדים במוצרים הקרובים לליבם, מוצרים שמעוררים בהם התלהבות. הסופר-צרכנים יוצאים למשימות מיוחדות כדי למצוא את אותם מוצרים, והם מוכנים להוציא סכומים גבוהים יותר מאשר הקונה הממוצע על מוצרי מזון ספציפיים.  המשימות המיוחדות הללו הן חלק חיוני בהלך המחשבה של הסופר-צרכנים, והן ממלאות תפקיד חשוב אף יותר כשמסתכלים עליהן מהזווית של הקמעונאים. כדי להבטיח שהחנויות שלכם מתאימות לאותם צרכנים, חשוב מאוד להתמקד בדברים הבאים:

 

להציע את המוצרים שהם מחפשים;

להציג את המוצרים באופן שמקל על מציאתם, הן בתוך החנות והן באינטרנט;

לספק מגוון טעמים יצירתי וגרסאות של המוצר;

ולתת קדימות לנוחות, כך שצרכנים יוכלו למצוא את מה שהם מחפשים במהירות ובקלות. בקיצור, להפוך את החיים שלהם לקלים יותר.

לסופרמרקטים יש יתרון על פני מרבית ערוצי שירותי המזון בכך שהם כבר ממלאים את כל דרישות הסופר-צרכנים שהוזכרו למעלה. אבל העובדה שיש להם את הפריטים שהסופר-צרכנים מחפשים (או היכולת לספק אותם) לא בהכרח תתורגם למכירות. האלמנט שחשוב להבין הוא הלך המחשבה של אותם קונים כשהם מבקרים בחנות שלכם.

 

איך לעניין את הסופר-צרכנים

כדי להבין את ההשפעה הפוטנציאלית שלהם על המכירות במחלקות הטריות בחנות, בואו נבחן את דפוסי הקנייה של סופר-צרכני הבייגלים. 63% מבתי האב בארצות הברית אוכלים בייגלים, וזה שווה ערך לכ-80 מיליון בתי אב. זהו אחוז משמעותי מסך כל האוכלוסייה של המדינה. האופן שבו סופר-צרכנים מחפשים את הבייגלים שלהם יוצר הזדמנויות ייחודיות לקמעונאים ויכול ללמד על דרך ההתנהלות הנכונה עם קבוצה זו של צרכנים.

 

קניות קבוצתיות. ספקו אפשרויות לקניות בכמויות גדולות באריזות נוחות לנשיאה, כדי להתחבר לסופר-צרכנים שרוצים לספק ארוחת בוקר בעבודה או באירוע חברתי.

נשנושים. מצבו את הבייגלים כאפשרות נשנוש למען הסופר-צרכנים הממהרים לדרכם ומחפשים ארוחה טרייה, מהירה ונוחה.

אווירת בית קפה. צרו אווירה שבה הסופר-צרכנים יוכלו ליהנות מהבייגל או הכריך בסביבה נוחה, נקייה ושקטה.

איכות ואותנטיות. פתחו לעצמם מוניטין כמקור של בייגלים איכותיים ואותנטיים, והסופר-צרכנים יקנו מכם שוב ושוב.

עליכם לא רק לספק הזדמנויות למילוי המשימות המיוחדות כדי למשוך את הסופר-צרכנים לחנות שלכם. קמפיין ממוקד וחד – הן בחנות והן בערוצים חיצוניים כמו מדיה חברתית – הוא חיוני כדי שתוכלו ליידע את אותם צרכנים שהחנויות שלכם הן היעד האמיתי לסוג המוצרים שהם מחפשים, לכל סוג של ארוחה או אירוע.

בנוף המזון המאתגר של היום, הכרת הלך המחשבה של הצרכנים שלכם והרגלי הקנייה שלהם יכולה לעזור לבסס ולשמר את המיצוב של החנות שלכם כיעד מרכזי שאליו הם יבואו כדי לקנות את פריטי המזון שהם מחפשים. ידע הוא המפתח להצלחה.

 

 

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת

GlobalEx         טל: 03-6760602

ת.ד. 7639, רמת גן מיקוד 52176

צור קשר 

 

שלח

שם:

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

אימייל:

שדה חובה

טלפון:

שדה חובה

נושא הפנייה:

שדה חובה

תוכן הפנייה:

שדה חובה

בואו לקפה

 

אור יהודה המסגר 6

פייסבוק

 

בואו להתעדכן בחדשות ופרסומים או סתם לשתף אותנו במידע

כתבו לנו

 

כתובת למשלוח - ת.ד 6308 גני יהודה​kupa@kupa.co.il

התקשרו

 

03-5357669

054-5555090

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת