אולי תרצו לקרוא גם..
וולמארט בוחנת רובוטים שיזהו חוסרים במלאי המדפים
"רובוטים יעילים ב50% מאשר בני אדם ומסוגלים לסרוק מדפים באופן חד משמעי יותר מדויק ופי 3 יותר מהר"
קמעונאי מדבר מהשטח - ראיון בלעדי
"ספקים שולחים מוצרים בלי הסברים... קמעונאי צריך לקבל מידע על המוצרים - על מנת להעביר אותו הלאה ללקוחות שלו"
חברות סטארט-אפ שסוגרות את הפער בין קמעונאים ללקוחות
במעבדת סטארט-אפ קצרת מועד שמניבה עשרות יוזמות חדשניות בשנה.
כתבות שיעניינו אותך
אם אין אני לי, המדינה לי?
על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.
למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?
אם אין אני לי, המדינה לי?
על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.
חדשות מהארץ ומהעולם
אם אין אני לי, המדינה לי?
על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.
אם אין אני לי, המדינה לי?
על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.
אם אין אני לי, המדינה לי?
על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.
בשנים האחרונות שיח המזון עוסק רבות בבריאות:
הפחתת מרכיבים כגון סוכר או שומן טראנס, שימוש בחלופות טבעיות, מוצרים ללא גלוטן ועוד.
מגמות המעבר לטבעונות או הפחתת הצריכה של מוצרים מן החי, כמו כן דיאטת פליאו ואחרות, משפיעות אף הן על מותגי המזון.
תהיה לי בריא – ביקוש לפחות סוכר ושומן טראנס בקרב צעירים
אתר הקמעונאות של ישראל
03-5357669
מחקר שנערך על ידי חברת חטיפי הבריאות Amplify snack brands, בשיתוף המרכז לקינטיקת הדורות (Center of generational kinetics), מצא כי 64% מבני דור המילניום, מעדיפים חטיפים הכוללים פחות מרכיבים, מכיוון שאלו נתפסים בעיניהם כבריאים יותר.
קיצוץ המרכיבים מן המוצרים עשוי להביא לעלייה במכירות בקרב צעירים, המפנים את תשומת הלב שלהם לטבלת הערך התזונתי על גבי המזונות שהם צורכים.
עוד עולה בדו"ח כי צעירים נוטים להתמקד במרכיבי המזון שניתן להם, יותר מכל קבוצות הגיל האחרות.
הנתונים הראו כי כמעט 80% מבני דור המילניום שהכירו את כל מרכיבי המזון, הראו כי הם סומכים יותר על המוצר.
מחקר נוסף שהתבצע על ידי “Organic trade association” בשנת 2016, מצא כי בני דור המילניום מביאים לצמיחה של המזון האורגני, במיוחד במרכזים עירוניים.
ואכן, הממלכה האורגנית ראתה את הרווח הגדול ביותר שלה אי פעם, בשנת 2015 עם רווח של 4.2 מיליארד דולר במכירות, לעומת 3.9 מיליארד דולר ב-2015.
קריאת השכמה למותגים
שלוש שנים לאחר שהפסיקה למכור טבק, רשת בתי המרקחת CVS Pharmacy, מבקשת לשפר את תדמיתה עם תוכניות המתמקדות בבריאות, ומרחיבה בסניפיה את היצע המזון הבריא כחלק מתוכנית החידוש הכוללת.
יחד עם כמה מותגים חדשים של משקאות וחטיפי אנרגיה, הרשת תמכור 27 מוצרי מזון בריאים תחת הקו הבלעדי שלה "Gold emblem abound". מוצרים בקו זה הם ללא צבעי מאכל וחומרים משמרים.
היצע מוצרי המזון משקף יוזמה מתמשכת ב- CVS Pharmacy, החטיבה הקמעונאית של חברת Woonsocket, שמטרתה להעצים את אופיין הבריאותי של 9,600 חנויות הרשת.
שינויים נוספים שמבצעת הרשת כחלק מהיוזמה כוללים הפחתת מזונות חסרי ערך תזונתי, מיקום המזונות הבריאים בחזית החנות, הקדשת 25% משטח המוצרים בקופות לחטיפי בריאות, והקמת איזורים בריאים בחנות המתמקדים בתזונה טרנדית כגון פליאו, טבעונות ו-Raw food.
מגמת הבריאות ממשיכה גם עם חברת הלמנ'ס, המשיקה שני טעמים חדשים של קטשופ בדגש על בריאותם.
הטעמים שיפיחו חיים מחדש בקטשופ הקלאסי – קטשטופ הממותק על ידי דבש בלבד, וקטשופ העשוי מעגבניות אדומות וירוקות.
הטעמים החדשים נועדו למשוך צרכנים המחפשים מוצרים בריאות ממקור בר קיימא.
הקטשופ בתוספת הדבש הוא הקטשופ הראשון בשוק שממותק אך ורק על ידי דבש. החלופה הייחודית הזו מציעה לצרכנים דרך בריאה יותר ליהנות מהקטשופ שלהם, תוך 30% פחות סוכר.
לפי מגזין Forbes, מותגים שישכילו להיענות לטרנד, ימצאו ש-88% מהצרכנים המעוניינים במזון בריא, יהיו מוכנים לשלם יותר עבורם.