אולי תרצו לקרוא גם..

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

ישראל במקום השלישי בעולם בסקר שבדק נכונות הצרכנים לקבל מוצרים חדשים.

וולמארט בוחנת רובוטים שיזהו חוסרים במלאי המדפים

 

"רובוטים יעילים ב50% מאשר בני אדם ומסוגלים לסרוק מדפים באופן חד משמעי יותר מדויק ופי 3 יותר מהר"

 

קמעונאי מדבר מהשטח - ראיון בלעדי

 

"ספקים שולחים מוצרים בלי הסברים... קמעונאי צריך  לקבל מידע על המוצרים - על מנת להעביר אותו הלאה ללקוחות שלו"

 

 

חברות סטארט-אפ שסוגרות את הפער בין קמעונאים ללקוחות

 

במעבדת סטארט-אפ קצרת מועד שמניבה עשרות יוזמות חדשניות בשנה.

כתבות שיעניינו אותך

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

חדשות מהארץ ומהעולם

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

10 מפתחות לניהול אפקטיבי​​

אתר הקמעונאות של ישראל​

03-5357669​​

 

 

האם אתם עוצרים לפעמים לשאול את עצמכם – האם גישת הניהול שלי נכונה?

האם יש דברים שאני יכול לעשות אחרת?

הנחת הייסוד שממנה אני באה שהכול יכול להראות אחרת במגרש שאתם נמצאים.

אני לא חושבת שיש אנשים שנועדו לנהל ויש כאלה שלא, כלומר אנחנו לא מדברים ברכיב גנטי אלא במיומנויות נרכשת שאפשר ואף מוטב שנשכלל כל הזמן.

 

 

 אז בלי הקדמות נוספות קבלו באהבה את 10 המפתחות:

 

1. בחירה-  השאלה שאני שואלת- איזה מנהל אתה רוצה להיות? מה חשוב לך לתת לעובדים? אילו כישורים שלך חשוב לך להביע? ההתבוננות של מהו ניהול מיטבי עוזרת לצמצם את הפער, רק לזכור, לא מתוך האשמה וביקורת פנימית, אלא ממקום של רצון לשפר ולהתפתח.

 

2. יעדים- לאן אתה רוצה להגיע אבל באמת, מה חשוב לך לקדם בשנה הקרובה מכל ההיבטים. הצבת יעדים עוזרת לנו להתקדם.

 

3. ממדי הצלחה- החשש הכי גדול שאני שומעת ממנהלים הוא הפחד להיכשל, אותו פחד שמטרפד לנו את הרצון להציב יעדים. הגדירו ממדי הצלחה בכל תחום בניהול שלכם רק זכרו לדבר לא במונחים דווקא של תוצאות אלא של התקדמות. למשל: אם אתם רוצים לקבוע מדד הצלחה מבחינת גידול בלקוחות אז קיבעו לדוגמא גידול בשיעור של 15%, בדילוגים ולא במרתון.

 

4. "זה הכול יחסים"-  השקיעו ביחסים שלכם עם הלקוחות, העובדים, הספקים, הם כולם שותפים שלכם, כשאני מדברת על השקעה ביחסים אני מדברת על יחס שוויוני ועל הקשבה על כל רבדיה. 

 

5. השתלמויות- למידה, למידה ועוד פעם למידה כדי לעשות " התמתחויות" ולקבל השראה ולשמור על התשוקה.

 

6. האצלת סמכויות – אחד האתגרים בניהול, הנקודה הזאת שאתה סומך על מישהו אחר מבחינה מקצועית ואישית ומאפשר לו לנהל, מדובר ביכולת ששווה בעיני להקדיש לה תשומות.

 

7. חיבור לשטח- ההמלצה שלי פעם בשבוע להתנסות בעבודה של העובדים ולו רק בכדי להבין לעומק עם מה הם מתמודדים ומהם הצרכים שלהם.  גם אם הוצאת שירות כלשהו לספק, מומלץ מידי פעם לעסוק בעשייה כדי לחוש את השטח, זה יכול להיות גם סקר ללקוחות בכדי לראות דברים מפרספקטיבה אחרת.

 

8.הנהגת זמן-  האתגר בה' הידיעה, אין תהליך עם מנהלים שלא מדברים על ניהול זמן. כמו כל נושא שתיארתי כאן, היריעה רחבה  רק אומר את התובנה שלי ממודלים ועבודה עם לקוחות- זה לא הזמן שעומד לרשותנו, זה מה שאנחנו בוחרים לעשות, במילה אחת תעדוף.

 

9. איזון בין חיים אישים לעבודה- בגדול כי אם לא נקדיש לכך חשיבה אנחנו נהייה במסלול לתשישות ושחיקה ולכן ממליצה למנהלים שעובדים בקצב גבוה, 33 פעילויות בשבוע שמאזנות ובכלל התבוננות אם היומן שלכם מכיל גם פעילויות שמטעינות אתכם.

 

10. תשוקה- מסיימת עם המפתח שבלעדיו שום דבר מבחינתי לא רלוונטי- לעשות את מה שאתם אוהבים באמת ומתוך תשוקה.

 

 

 

מפתח אחרון חביב, אל תהיו קטנוניים, אני יודעת שדיברתי על עשרה מפתחות אבל המפתח הזה הוא קצת סודי לפעמים לוקח זמן עד שמוצאים אותו.

אני שמעתי על אנשים שמצאו ואז שוב איבדו, מה שבטוח שמוטב שנתבונן על החיפוש כעל הרפתקה.

להאמין שאתם מסוגלים!

 

 

 

 

 

על הכותבת- יעל זהר, יועצת עסקית ומרצה לעסקים בעלת תואר MBA עם התמחות בייעוץ וניהול משאבי אנוש ומאמנת מוסמכת מטעם מכון אדלר. yaelazohar@gmail.com

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת

GlobalEx         טל: 03-6760602

ת.ד. 7639, רמת גן מיקוד 52176

צור קשר 

 

שלח

שם:

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

אימייל:

שדה חובה

טלפון:

שדה חובה

נושא הפנייה:

שדה חובה

תוכן הפנייה:

שדה חובה

בואו לקפה

 

אור יהודה המסגר 6

פייסבוק

 

בואו להתעדכן בחדשות ופרסומים או סתם לשתף אותנו במידע

כתבו לנו

 

כתובת למשלוח - ת.ד 6308 גני יהודה​kupa@kupa.co.il

התקשרו

 

03-5357669

054-5555090

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת