אולי תרצו לקרוא גם..

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

ישראל במקום השלישי בעולם בסקר שבדק נכונות הצרכנים לקבל מוצרים חדשים.

וולמארט בוחנת רובוטים שיזהו חוסרים במלאי המדפים

 

"רובוטים יעילים ב50% מאשר בני אדם ומסוגלים לסרוק מדפים באופן חד משמעי יותר מדויק ופי 3 יותר מהר"

 

קמעונאי מדבר מהשטח - ראיון בלעדי

 

"ספקים שולחים מוצרים בלי הסברים... קמעונאי צריך  לקבל מידע על המוצרים - על מנת להעביר אותו הלאה ללקוחות שלו"

 

 

חברות סטארט-אפ שסוגרות את הפער בין קמעונאים ללקוחות

 

במעבדת סטארט-אפ קצרת מועד שמניבה עשרות יוזמות חדשניות בשנה.

כתבות שיעניינו אותך

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

חדשות מהארץ ומהעולם

 

​ 

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

במחקר "חוויית הסופרמרקט של ארה"ב לשנת 2017 של קבוצת המשלוחים הקמעונאיים (RFG) הסתבר, כי בעוד שסופרמרקטים מקבלים את הציונים החזקים ביותר באיכות ובגיוון, ל"אלדי" יש יתרון מוסכם על ערך הכסף ועל חוויית התשלום.​

"אלדי" מקבלת ציון גבוה  במחקר  "חוויות הסופרמרקט של ארה"ב לשנת 2017"

 

אתר הקמעונאות של ישראל​

03-5357669​​

 

כמו כן, בקרב דור ה-Y, (המילניאלס"), התקבלו דירוגים נמוכים מקונים ותיקים יותר, בכל היבט של הביקור בסופרמרקט.

 

 

הנה כמה ממצאים מרכזיים:

• קונים בסופרמרקט העניקו שביעות רצון כללית שונה לאותו הסופר בשעות שונות, למשל 4.42 בסולם של חמש נקודות לפני השעה 15:00, אך ציון זה ירד ל -4.36 בין השעות 15:00 ל -19:00 מספר גורמים היו נמוכים משמעותית לאחר השעה 15:00. מאשר מוקדם יותר ביום, הכוללים - ניקיון, איכות / רעננות, ידידות הצוות וערך עבור הכסף.

• קונים בסופרמרקט דירגו את איכות / טריות המזון והמכולת וניקיון החנות, כשני גורמי ליבת חווית הקנייה החזקים ביותר. ידידותיות - בשיתוף עם פקטור השירות בעל הדירוג הגבוה ביותר - שימושיות / ידע של העובד מול הלקוח, מהירות / יעילות במעמד התשלום וזמינות של נותני שירות.

• כאשר סופרמרקטים נותנים דגש על המגוון הכללי ואת הבחירה, הציונים יורדים נמוך יותר על פריטים טבעיים ואורגניים, מוצרים אתניים / בינלאומיים, פריטים ללא אלרגן ופריטים מקור מקומי (3.96).

"ממצאי הסקר מצביעים על צורך קריטי עבור קמעונאים עם נוכחות פיזית, להגביר את הקצב ולהכנס חזק למשחק", אמר דאג מדנברג, מנהל אר אף ג'י. "כאשר אנשים  קונים בסופרמרקט, החוויה הכוללת, המבחר המוצע וערכו, צריכים להיות מצוינים כדי להרוויח את הביקור הבא שלהם. יש יותר מדי אפשרויות לרכישת מוצרי מכולת הזמינות באינטרנט"

 

 

"אלדי" יוצאת להתקפה, וולמארט מקבלת את הציון הנמוך ביותר

קונים שביקרו באלדי ב -60 הימים האחרונים נוטים יותר להמליץ ​​על החנות (4.54 בסולם של חמש נקודות) מאשר קונים בסופרמרקט, שמספקים דירוג ממוצע של 3.66. יתר על כן, 33 אחוזים מאלה שרכשו ב"אלדי", אומרים כי הם מתכננים לקנות שם בשנה הקרובה לעומת 21 אחוזים מהקונים בסופרמרקטים ו -10 אחוזים בלבד עבור קוני וולמארט. בדירוגי חוויית הקנייה, ול"אלדי" יש גם ציון גבוה יותר מאשר סופרמרקטים על מהירות במעמד התשלום (4.30). קוני וולמארט נתנו ציונים נמוכים על כל גורמי ניסיון ליבת חווית הקנייה.

 

 

 דור ה-Y נותנים ציונים נמוכים

ה"מילניאלס", צעירי דור ה-Y, נתנו לסופרמרקטים את הציון הנמוך ביותר על כל גורמי ניסיון הליבה, כמו גם סיפוק החוויה הכולל. המבוגרים יותר, ה"בומרס", לעומת זאת, דירגו דווקא גבוה את חוויית הקנייה הכוללת וכמעט את כל גורמי החוויה העיקריים.

"העובדה שסיפוק החוויה הכולל וכל גורמי החוויה הבסיסיים הגיעו לרשימה הנמוכה ביותר בקרב ה"מילניאלס",צריכה להיות קריאה לפעולה עבור סופרמרקטים", אמר בריאן נומינוויל מ- אר.אף.ג'י. "הסופרמרקטים המסורתיים חייבים למצוא דרכים להפוך את הסופרמרקט שלהם למושך ורלוונטי יותר לקונים הצעירים יותר, או להסתכן בסכנת הכחדה" 

 

 

ערכת ארוחה, שימוש ונסיון

בסך הכל, רק 14% מכלל הקונים בסופרמרקט ניסו שירות משלוח ארוחה בשנה האחרונה, ל"מילניאלס", דור ה-Y,  יש יותר נסיון בכך מאשר דור ה-X או ה"בייבי בומרס", הותיקים יותר. "בלו אפרון, "הום שף" ו"הלו פרש" היו שלושת השירותים הנצרכים ביותר. הסיבות העיקריות לשימושים בערכת ארוחה היו: משלוח לבית (46%) וחיסכון בזמן (45%). מבין אלה שלא השתמשו בערכת ארוחה, הסיבות העיקריות לכך היו שהם יקרים מדי (48%) או שלא היה עניין בערכות הארוחה (44%). משתמשי ערכת הארוחות היו מרוצים ביותר מאיכות המרכיבים (83% מרוצים מאוד) ופחות מוטרדים מהמחיר (65% מרוצים מאוד).

בסך הכל, 15 אחוזים מהקונים גם ציינו שבסופרמרקט העיקרי שלהם יש הצעת ערכת ארוחה. מבין אלה שרכשו ערכת מזון מהסופרמרקט הראשי שלהם, הסיבות העיקריות שניתנו היו ערך טוב (54%), איכות החומרים (53%) וחסכון בזמן (51%).

המחקר מבוסס על מחקר ארצי מייצג של 1,200 קונים בסופרמרקטים.

 

 

 

 

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת

GlobalEx         טל: 03-6760602

ת.ד. 7639, רמת גן מיקוד 52176

צור קשר 

 

שלח

שם:

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

אימייל:

שדה חובה

טלפון:

שדה חובה

נושא הפנייה:

שדה חובה

תוכן הפנייה:

שדה חובה

בואו לקפה

 

אור יהודה המסגר 6

פייסבוק

 

בואו להתעדכן בחדשות ופרסומים או סתם לשתף אותנו במידע

כתבו לנו

 

כתובת למשלוח - ת.ד 6308 גני יהודה​kupa@kupa.co.il

התקשרו

 

03-5357669

054-5555090

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת