אולי תרצו לקרוא גם..

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

ישראל במקום השלישי בעולם בסקר שבדק נכונות הצרכנים לקבל מוצרים חדשים.

וולמארט בוחנת רובוטים שיזהו חוסרים במלאי המדפים

 

"רובוטים יעילים ב50% מאשר בני אדם ומסוגלים לסרוק מדפים באופן חד משמעי יותר מדויק ופי 3 יותר מהר"

 

קמעונאי מדבר מהשטח - ראיון בלעדי

 

"ספקים שולחים מוצרים בלי הסברים... קמעונאי צריך  לקבל מידע על המוצרים - על מנת להעביר אותו הלאה ללקוחות שלו"

 

 

חברות סטארט-אפ שסוגרות את הפער בין קמעונאים ללקוחות

 

במעבדת סטארט-אפ קצרת מועד שמניבה עשרות יוזמות חדשניות בשנה.

כתבות שיעניינו אותך

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

חדשות מהארץ ומהעולם

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

 

 

פיתוח החוזקות של העסק וחשיבה מחוץ לקופסה, הם דברים שעל כל קמעונאי לעסוק בהם באופן שוטף, לכן מומלץ להכניס את מושג החדשנות כחלק טבעי ובלתי נפרד מהתוכנית העסקית, ולא לחשוש משינויים ותמורות שעשויים להתרחש.

האם רלוונטיות וחדשנות יכולות להגדיל את העסק?

 

אתר הקמעונאות של ישראל​

03-5357669​​

 

 

 

חדשנות בענף הקמעונאות יכולה לבוא לידי ביטוי בכמה וכמה דרכים. באופן טבעי, קמעונאים מעוניינים לגרום לעסק שלהם לצמוח. הדבר נעשה, בין היתר, באמצעות פעולות ליצירת דומיננטיות  אל מול המתחרים מאותו תחום, הרחבת קהל הלקוחות הפוטנציאלי תוך יצירת מעגל לקוחות קבועים ונאמנים, וגם- חדשנות. על מנת להפוך עסק לחדשני- העיסוק בנושא צריך להיות חלק מהאג'נדה וההתנהלות היום-יומית של המנהלים. הרצון לגדול- ולא רק מבחינה חומרית, אלא גם לייצר דינמיקה אנושית בריאה שתגרום להפיכת העסק לרלוונטי בכל עת ולאורך זמן- היא החדשנות במובן הכי פשוט של המילה.

 

לעמוד בקצב- חדשנות בכל המישורים

 

בכדי לייצר התחדשות בלתי פוסקת צריך לעבוד, ולעבוד כמו שצריך, עד שהעיסוק בנושא יהיה ברור ומוטבע בתוך המודל העסקי ולא יתעורר לחיים רק בתקופות שבהן העסק נזקק ל"הנעה מחדש". חדשנות מתבטאת במוצרים, בשירות, בחוויית לקוח ועוד-  ויכולה לשרת היטב את האינטרסים של כל מנהל חנות שעושה בה שימוש נבון. זו הסיבה לכך שיש לעקוב אחר המגמות המשתנות בעולם הקמעונאות- ולפעול בהתאם, וזה לוקח זמן- עד שהפעולות שנעשות על מנת לייצר חדשנות- הופכות לחלק טבעי של העסק.

 

שישה הרגלים שכדאי לקמעונאי לאמץ

 

1.טיפוח של מחויבות לחדשנות-

הכול מתחיל במנהלים עצמם. מדובר בעניין שיש לתכנן, לתקצב, ולפנות לו חלון בלוח הזמנים. עצם המחויבות לא להישאר אדישים, ההבנה כי מדובר במסע מורכב ולא רק באירוע חד פעמי- מחייבת את הנהלת העסק להקצות חלק ממשאביה לטיפוח חדשנות.

 

2.השקעה במקומות הנכונים על מנת להגיע רחוק-

על אף שחדשנות עסקית מקורה בחשיבה יצירתית, חשוב מאוד להבין כי בפועל- היא נושאת פירות רק אם עוסקים בה באופן מסודר ומשתמשים בה כמנוע ליצירת אסטרטגיה. אם זה תקציב פיננסי, זמן עבודה של עובדים או העלאת הנושא לדיון בישיבות הנהלה וכדומה- הגדרת יעדים ברורים ומטרה מוגדרת וכן אופן טיפול מסודר, מאפשרת הקצאת משאבים מדויקת יותר ש"תעשה את העבודה".

 

3.הקשבה ללקוחות-

לקוחות "מצביעים ברגליים"-מנהל של חנות שרוצה להיות חדשני במובן של השירות שהוא מציע ללקוחותיו, חייב לאפשר ללקוחות שלו להשמיע את קולם, לקבל פידבקים ולעורר דיון מסוים איתם, זאת על מנת שירגישו שיש להם את היכולת לשנות דברים בעסק, ולכן יש טעם להמשך הנאמנות שלהם אל המקום.

 

4.סיעור מוחות פורה ויצירתי-

קמעונאים שמחויבים לחדשנות, הם כאלה שלא יפחדו לשתף בניהולה גם בעלי אינטרסים מכל התחומים- קמעונאים אחרים, ספקים של סחורה וכדומה- שעשויים לתרום לדיון. החשיבה המפרה הזו צריכה להתבצע כמה שיותר קרוב לתחילת התהליך של השינוי שהעסק רוצה להתחיל לנקוט בו, על מנת לייצר כמה שפחות הוצאות פיננסיות מיותרות, ולהשאיר תקציב לשינויים בלתי צפויים בתכנית.

 

5.ניסוי ותהייה-

ההבנה כי כישלון הוא חלק מכל תהליך שבסופו של דבר מצליח, היא דבר חשוב מאין כמותו. קמעונאים חדשניים מבינים כי אף פעם אין מאה אחוזי הצלחה, ולכן לא פוחדים לנהל את הסיכונים שלהם, ואף עושים זאת באופן נועז יותר לעומת מתחריהם. למידה ללא הרף, הסרת מחסומים והתמקדות בצרכים המשתנים של הלקוחות- מסייעת לניהול חדשנות בצורה יעילה, והגעה ישירה ואפקטיבית אל לבבותיהם.

 

6.לתכנן כמה צעדים קדימה-

ניהול מיטבי של נושא החדשנות בעולם הקמעונאות, יכול להתבצע רק על ידי האנשים המחויבים לכך בכל נשמתם. חלוקת תפקידים נכונה, שימוש יעיל בטכנולוגיה וכן עבודה טובה כצוות- הם הדברים שיגרמו לחדשנות לקרות בפועל בתוך הארגון.

 

 

 

 

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת

GlobalEx         טל: 03-6760602

ת.ד. 7639, רמת גן מיקוד 52176

צור קשר 

 

שלח

שם:

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

אימייל:

שדה חובה

טלפון:

שדה חובה

נושא הפנייה:

שדה חובה

תוכן הפנייה:

שדה חובה

בואו לקפה

 

אור יהודה המסגר 6

פייסבוק

 

בואו להתעדכן בחדשות ופרסומים או סתם לשתף אותנו במידע

כתבו לנו

 

כתובת למשלוח - ת.ד 6308 גני יהודה​kupa@kupa.co.il

התקשרו

 

03-5357669

054-5555090

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת