אולי תרצו לקרוא גם..

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

ישראל במקום השלישי בעולם בסקר שבדק נכונות הצרכנים לקבל מוצרים חדשים.

וולמארט בוחנת רובוטים שיזהו חוסרים במלאי המדפים

 

"רובוטים יעילים ב50% מאשר בני אדם ומסוגלים לסרוק מדפים באופן חד משמעי יותר מדויק ופי 3 יותר מהר"

 

קמעונאי מדבר מהשטח - ראיון בלעדי

 

"ספקים שולחים מוצרים בלי הסברים... קמעונאי צריך  לקבל מידע על המוצרים - על מנת להעביר אותו הלאה ללקוחות שלו"

 

 

חברות סטארט-אפ שסוגרות את הפער בין קמעונאים ללקוחות

 

במעבדת סטארט-אפ קצרת מועד שמניבה עשרות יוזמות חדשניות בשנה.

כתבות שיעניינו אותך

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

 

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

חדשות מהארץ ומהעולם

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי? 

על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

 

ילידי שנות ה80 וה90 הם כיום כבר בני שלושים בממוצע, והפכו לקבוצה הכי נחשקת בקרב הקמעונאים.

כיצד תוכלו לגרום להם לקנות מכם כמה שיותר?

 

 

 

איך בני ה 30 (דור ה Y) יכולים להגדיל לך את המכירות?

אתר הקמעונאות של ישראל​

03-5357669​​

 

 

 

הנשים והגברים שנולדו בסביבות האייטיז, נחשפו מגיל צעיר מאוד לשפע של גירויים והאצה אדירה בטכנולוגיה. הנגישות שלהם לכל מה שמתרחש בעולם, בוודאי בהשוואה להוריהם- היא מדהימה, ולכן הם נחשבים כיום לקבוצת הלקוחות שהכי קשה לקמעונאים "להגיע" אליה. המגוון הרחב של אפשרויות הגישה שהטכנולוגיה כיום מאפשרת, כביכול אמורה להקל על הקשר שבין קמעונאי לקונים שלו. אבל במבחן השטח, דווקא מכיוון שיש לדור הזה כל כך הרבה דרכים לעשות שופינג לבחור מתוכן, מדובר באתגר אמיתי עבור הקמעונאים, שיש "לפצח" אותו בחוכמה על מנת להפוך את נתח הקונים הזה לנאמן מבחינה צרכנית.

 

לאינטרנט יש השפעה מכרעת על האופן שבו דור ה  עושה שופינג

מדובר באנשים שנולדו אל תוך מהפכה של ממש, בכל הקשור לתקשורת של בני אדם זה עם זה. למעשה, עד שהגיעו לגיל שבו התחילו לערוך את הקניות שלהם בכוחות עצמם- בני דור הY  כבר נחשפו לאורך השנים לדרכים כה רבות להשתמש באינטרנט, עבור כל דבר לרבות קניות- ולכן קשה מאוד להפתיע אותם ולגרום להם להתרגש משופינג סטנדרטי. זוהי אחת הסיבות לכך שנקודות מכירה פיזיות חייבות לעמוד בקצב ועל הקמעונאים להיות מעודכנים מספיק, על מנת לגרום ללקוחות המשתייכים לקבוצה הזאת להוציא כסף "על המקום"- ולא רק לקנות מוצרים זהים און-ליין. איך עושים זאת?

 

היכרות עם הרגלי הצריכה של הלקוחות תוביל לביצוע רכישות

אם הקבוצה שאתה כקמעונאי הכי מתקשה לבסס עמה את הקשר הצרכני- היא בעלת מאפיינים ברורים, זה יכול להקל עד מאוד על סלילת הדרך אליה, ויש לעשות זאת בצורה נבונה ומותאמת, גם אם מדובר בשינוי של ממש מבחינה עסקית ותקצוב מחדש של משאבים. מה זה אומר? בעיקר להבין שמה שעובד עבור לקוחות צעירים מאוד, או מבוגרים מעל גיל 40- כנראה לא ממש מדבר עבור בני השלושים של ימינו. עבורם המדיה על כל פניה היא "המלכה", והם אוהבים לשלב אותה בחייהם בכל מובן. רשתות חברתיות, אי-מייל, אתרי אינטרנט- אלו דוגמאות לאמצעים שאתה יכול לפתח כמנהל אצלך בעסק, ובכך להוביל את אותם האנשים אליך, באופן טבעי, לא רק לביצוע קניות מקוונות אלא גם לנקודות המכירה עצמן. 

חלק מהעניין הוא להשלים עם העובדה, שרבים מהלקוחות שלך עושים סוג של "תחקיר" אינטרנטי על המקום שאותו אתה מנהל, עוד בטרם ייכנסו בשעריה של החנות. לכן מומלץ שתדע כיצד להציג את העסק שלך בצורה המעניינת ביותר ובו בעת גם העניינית והאינפורמטיבית ככל שניתן- על מנת לקצר את ההשתהות של הלקוח המתלבט ברשת, ולהוביל אותו ישירות אל הקופה, עם סל מוצרים מתוך הסחורה שאתה מציע.

 

מה לקוחות בני דור ה  רוצים במיוחד?

מבחינה כלכלית, מחקרים מראים שאחד מהדברים שמאפיינים את הלקוחות שנולדו בשנות ה80 וה 90, הוא זהירות כלכלית. הבזבזנות אינה חלק מחייהם באותה הרמה של הדור שקדם להם, וזה אומר כמה דברים מבחינת הקמעונאים:

 

תשלומים- האפשרות של חלוקת הסכום לתשלום למספר חלקים, כך שהעלות החודשית תרד- קוסמת לקבוצת הלקוחות הזו, והם ישמחו יותר לקנות ממקומות שמציעים הסדר תשלומים נוח וללא ריבית.

 

צורת תשלום מאובטחת- החשש מגניבת פרטים ובמיוחד פרטים אישיים כמו מספר תעודת זהות או של כרטיסי אשראי, מרחף כמו עננה שחורה וזאת על אף הפופולריות של הקניות המקוונות בקרב בני דור הy. אופציה של תשלום מאובטח כמו למשל דרך פייפאל, כאחת

מדרכי התשלום שחנות תציע- קרוב לוודאי שתגרום ליותר לקוחות להוציא כסף בתוך נקודת המכירה.

 

הנחות ומבצעים- הזהירות הכלכלית מייצרת חשש מהוצאות כספיות מיותרות, ובמיוחד אם יש סיכוי גבוה לכך שהמוצר שאותו הלקוח עומד לרכוש- יעמוד למכירה בהנחה משמעותית תוך זמן קצר. מחירים אטרקטיביים ולא רק בסוף עונה, אם כן, מהווים מוקד משיכה גדול מאוד, וכמוהם גם האפשרות להנחה עתידית בעקבות רכישה שבוצעה. קופון שיינתן בתום הקנייה ויגרום לשופינג הבא להיות זול יותר, עשוי מאוד לייצר רכישה נוספת מאותו המקום.

 

שילוב של דרכים לשופינג- מתן מענה מירבי והתחשבות בצרכים של הלקוחות, מביאה אל העסק לקוחות חוזרים וחדשים כאחד. ערבוב של כמה אופני רכישה, כמו האפשרות "למלא סל מוצרים" דרך אתר האינטרנט של סופרמרקט מסוים, לדוגמה, ולאסוף אותו מהחנות באופן עצמאי- מייצרת הן את החיסכון הרצוי בזמן, והן את החיסכון בכסף.

 

להשתמש בחוכמה בפרסום ושיווק באמצעות אי-מייל- העיסוק המתמיד במסכים וכמויות הדואר האלקטרוני שבני הדור הזה מקבלים על בסיס יומי, עלול לגרום לניוזלטרים הפרסומיים שהם מקבלים להיעלם בין שאר ההודעות. הלקוחות הללו כאמור לא אוהבים לבזבז כסף סתם, וגם לא ששים להקדיש דקות יקרות מזמן עבודתם לקריאת מיילים שיווקיים. ניסוח אישי ותכליתי, ובנוסף גם שימוש באמצעים ויזואליים שממחישים בצורה מעניינת את התוכן שאתם כקמעונאים רוצים לקדם- יגרום ללקוחות חובבי הגלישה שלכם, להיכנס להודעות ששלחתם ולבדוק איזו הצעה אתם מביאים אליהם הפעם, ובסופו של דבר עשוי גם להביא אותם אל החנויות.

 

לא מחפשים קיצורי דרך, אלא להתייעל

 

חשוב שקמעונאים יבינו עד כמה הקבוצה הזו, של בני השלושים, עשויה לסייע להם מאוד בהגדלת מחזור המכירות, ועד כמה הם יכולים להגדיל את הרווחים של העסק אילו רק ישכילו "לדבר אליה בשפה שלה". מדובר בקבוצה שחלק ניכר ממנה כבר החלו להקים משפחה, האנשים האלה עמוסים במשימות ועסוקים מהבוקר עד הערב בקריירה- וקמעונאים בהחלט יכולים "לנצל" זאת ולהיעזר בנתונים שכאלה על מנת לצמוח. היכולת לקצר עבורם תהליכים, להתחשב בצרכיהם הכלכליים הייחודיים של הצרכנים הללו, ולהציע להם הצעות שיווקיות רלוונטיות וממוקדות- עשויה להיות המפתח, שיגרום לכך שבני דור ה Y יהפכו ללקוחות שישמרו לכם אמונים לאורך שנים רבות.

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת

GlobalEx         טל: 03-6760602

ת.ד. 7639, רמת גן מיקוד 52176

צור קשר 

 

שלח

שם:

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

אימייל:

שדה חובה

טלפון:

שדה חובה

נושא הפנייה:

שדה חובה

תוכן הפנייה:

שדה חובה

בואו לקפה

 

אור יהודה המסגר 6

פייסבוק

 

בואו להתעדכן בחדשות ופרסומים או סתם לשתף אותנו במידע

כתבו לנו

 

כתובת למשלוח - ת.ד 6308 גני יהודה​kupa@kupa.co.il

התקשרו

 

03-5357669

054-5555090

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת