
אולי תרצו לקרוא גם..

וולמארט בוחנת רובוטים שיזהו חוסרים במלאי המדפים
"רובוטים יעילים ב50% מאשר בני אדם ומסוגלים לסרוק מדפים באופן חד משמעי יותר מדויק ופי 3 יותר מהר"

קמעונאי מדבר מהשטח - ראיון בלעדי
"ספקים שולחים מוצרים בלי הסברים... קמעונאי צריך לקבל מידע על המוצרים - על מנת להעביר אותו הלאה ללקוחות שלו"
חברות סטארט-אפ שסוגרות את הפער בין קמעונאים ללקוחות
במעבדת סטארט-אפ קצרת מועד שמניבה עשרות יוזמות חדשניות בשנה.


כתבות שיעניינו אותך

אם אין אני לי, המדינה לי?
על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

למה הלקוחות שלך אוהבים חדשנות?

אם אין אני לי, המדינה לי?
על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.
חדשות מהארץ ומהעולם

אם אין אני לי, המדינה לי?
על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.
אם אין אני לי, המדינה לי?
על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

אם אין אני לי, המדינה לי?
על חוק הפנסיה החדש לעצמאים.

בקבוק המים, בארה"ב, מנצח את הקפה כמשקה המועדף על הצרכנים
מים בששון



אתר הקמעונאות של ישראל
03-5357669
כותרת משנה
יותר מ -3 מתוך חמישה אמריקאים (63%) אומרים שבקבוק מים הוא אחד המשקאות המועדף עליהם, כך עולה מסקר חדש שנערך על ידי האריס פול, מטעם האגודה הבינלאומית לבקבוקי מים (IBWA).
במקום השני עם %62 אחוז, אמרו שמשקה הקפה הוא הבחירה המועדפת שלהם, ואחריו (58%) אמריקאים שמעדיפים משקאות קלים.
כמעט כל האמריקאים (94%) סבורים כי מים בבקבוק הם בחירה בריאה יותר מאשר משקאות קלים, ו -93% אמרו כי בקבוקי מים צריכים להיות זמינים בכל מקום שבו משקאות נמכרים.
"סקר זה עולה בקנה אחד עם נתוני הצריכה שפורסמו מוקדם יותר השנה המראים שבפעם הראשונה בהיסטוריה, מים בבקבוק הוא משקה ארוז מס' 1 בארצות הברית״ אמר ג'יל קולורה, סגן נשיא תקשורת של IBWA. "אנשים מתרחקים ממשקאות ארוזים פחות בריאים ובוחרים באפשרות בריאה יותר - בקבוקי מים".
על פי הסקר, על שותי המים בבקבוקים יש לשקול גורמים רבים בעת בחירת משקה. הטעם (99 אחוזים), איכות (99 אחוז) ובטיחות (92 אחוזים) נמצאים בראש הרשימה שלהם, אך גם אריזה נוחה לדרכים (80 אחוז) חשובה להם בעת בחירת משקה.
ממצאים אחרים כוללים:
ל- 69% חשוב שיהיו קלוריות נמוכות חשובות בעת בחירת משקה.
ל-72% חשוב היעדר ממתיקים מלאכותיים.
עוד עולה מהסקר כי שותי מים בבקבוקים, נוטים יותר למחזר את הבקבוקים. זה עולה בקנה אחד עם סקר שנערך על ידי האגודה הלאומית של מיכל ״פט״, אשר מצא כי בקבוק מים הוא המוצר הממוחזר ביותר.
"הסקר הראה גם כי אנשים נשואים אמרו שהם ממוחזרים לעתים קרובות יותר מאשר אלה שהיו רווקים" הוסיף קולורה.
ל -86% מהאמריקאים הייתה דעה "חיובית מאוד" או "חיובית" על מים בבקבוקים. רק ל-14 אחוז מהאמריקאים יש דעה "שלילית" או "מאוד שלילית״ על בקבוק מים כמו כבחירת משקה

