סקר: 20 מיליון אנשים החליפו מותג בגלל אריזות ידידותיות לסביבה

לפי סקר חדש, יותר ויותר אנשים נמשכים לאריזות ידידותיות לסביבה.

גם אתם יכולים: חמישה לקחים משירות הלקוחות המצטיין של רשת טריידר ג׳ו׳ס​

הגישה הייחודית של הרשת לשירות לקוחות משתלמת: הלקוחות נאמנים לה באופן יוצא דופן. ככה היא עושה את זה

איך מושכים את הפלסטריאנים? רשת אלברטסונס חודבת שהיא יודעת

איך מושכים את הפלסטריאנים? רשת אלברטסונס חודבת שהיא יודעת

מה הקשר בין קולגן, מדף נפרד למזון לספורטאים והגדלת רווחים?

הרשתות מוצאות דרכים להגדיל שטחי מדף ומעדכנות את מוצרי התזונה לעוסקים בספורט בהתאם למגמות העדכניות בשוק

כשמכירות המרקים הטריים עולות, המרקים הארוזים משיבים מלחמה.

מרק הוא מזון הנוחות החביבי על האמריקאים, אבל האם למרקים הארוזים נהיה נוח מדי על מדפי החנויות?

המגמה שתפתח בפניכם הזדמנויות רווח חדשות בקטגוריית המזון לתינוקות

הפופולריות ההולכת וגדלה של מגמת ההנקה משפיעה על מכירות הפורמולה

שלא תפספסו הזדמנות: מהו התחום החם שעליו נלחמות חנויות המזון ושמניע צמיחה אדירה במכירות?

קמעונאים רבים מוסיפים כריכים להיצע שלהם כדי להניע מכירות. וזה עובד.

10 מפתחות לניהול אפקטיבי​

  האם אתם עוצרים לפעמים לשאול את עצמכם – האם גישת הניהול שלי נכונה?האם יש דברים שאני יכול לעשות אחרת?הנחת הייסוד שממנה אני באה שהכול יכול להראות אחרת במגרש שאתם נמצאים.אני לא חושבת שיש אנשים שנועדו לנהל ויש כאלה שלא, כלומר אנחנו לא מדברים ברכיב גנטי אלא במיומנויות נרכשת שאפשר ואף מוטב שנשכלל כל הזמן.   אז בלי הקדמות נוספות קבלו באהבה את 10 המפתחות: 1. בחירה-  השאלה שאני שואלת- איזה מנהל אתה רוצה להיות? מה חשוב לך לתת לעובדים? אילו כישורים שלך חשוב לך להביע? ההתבוננות של מהו ניהול מיטבי עוזרת לצמצם את הפער, רק לזכור, לא מתוך האשמה וביקורת פנימית, אלא ממקום של רצון לשפר ולהתפתח. 2. יעדים- לאן אתה רוצה להגיע אבל באמת, מה חשוב לך לקדם בשנה הקרובה מכל ההיבטים. הצבת יעדים עוזרת לנו להתקדם. 3. ממדי הצלחה- החשש הכי גדול שאני שומעת ממנהלים הוא הפחד להיכשל, אותו פחד שמטרפד לנו את הרצון להציב יעדים. הגדירו ממדי הצלחה בכל תחום בניהול שלכם רק זכרו לדבר לא במונחים דווקא של תוצאות אלא של התקדמות. למשל: אם אתם רוצים לקבוע מדד הצלחה מבחינת גידול בלקוחות אז קיבעו לדוגמא גידול בשיעור של 15%, בדילוגים ולא במרתון. 4. "זה הכול יחסים"-  השקיעו ביחסים שלכם עם הלקוחות, העובדים, הספקים, הם כולם שותפים שלכם, כשאני מדברת על השקעה ביחסים אני מדברת על יחס שוויוני ועל הקשבה על כל רבדיה.  5. השתלמויות- למידה, למידה ועוד פעם למידה כדי לעשות " התמתחויות" ולקבל השראה ולשמור על התשוקה. 6. האצלת סמכויות – אחד האתגרים בניהול, הנקודה הזאת שאתה סומך על מישהו אחר מבחינה מקצועית ואישית ומאפשר לו לנהל, מדובר ביכולת ששווה בעיני להקדיש לה תשומות. 7. חיבור לשטח- ההמלצה שלי פעם בשבוע להתנסות בעבודה של העובדים ולו רק בכדי להבין לעומק עם מה הם מתמודדים ומהם הצרכים שלהם.  גם אם הוצאת שירות כלשהו לספק, מומלץ מידי פעם לעסוק בעשייה כדי לחוש את השטח, זה יכול להיות גם סקר ללקוחות בכדי לראות דברים מפרספקטיבה אחרת. 8.הנהגת זמן-  האתגר בה' הידיעה, אין תהליך עם מנהלים שלא מדברים על ניהול זמן. כמו כל נושא שתיארתי כאן, היריעה רחבה  רק אומר את התובנה שלי ממודלים ועבודה עם לקוחות- זה לא הזמן שעומד לרשותנו, זה מה שאנחנו בוחרים לעשות, במילה אחת תעדוף. 9. איזון בין חיים אישים לעבודה- בגדול כי אם לא נקדיש לכך חשיבה אנחנו נהייה במסלול לתשישות ושחיקה ולכן ממליצה למנהלים שעובדים בקצב גבוה, 33 פעילויות בשבוע שמאזנות ובכלל התבוננות אם היומן שלכם מכיל גם פעילויות שמטעינות אתכם. 10. תשוקה- מסיימת עם המפתח שבלעדיו שום דבר מבחינתי לא רלוונטי- לעשות את מה שאתם אוהבים באמת ומתוך תשוקה.   מפתח אחרון חביב, אל תהיו קטנוניים, אני יודעת שדיברתי על עשרה מפתחות אבל המפתח הזה הוא קצת סודי לפעמים לוקח זמן עד שמוצאים אותו.אני שמעתי על אנשים שמצאו ואז שוב איבדו, מה שבטוח שמוטב שנתבונן על החיפוש כעל הרפתקה.להאמין שאתם מסוגלים!     על הכותבת- יעל זהר, יועצת עסקית ומרצה לעסקים בעלת תואר MBA עם התמחות בייעוץ וניהול משאבי אנוש ומאמנת מוסמכת מטעם מכון אדלר. yaelazohar@gmail.com​​

הדרך שבה אתם קונים תשתנה לנצח ב-2017​​

      מצבן של מחלקות הנון פוד בסופרמרקטים אמנם משתפר, אבל עדיין נותר רגיש בגלל מחלקות המזון ההיקפיות שזוכות למרב השטח והקונים.כדי שזה ישתנה, קמעונאים צריכים להקדיש להן יותר תשומת לב ואז אולי היא תפתיע ותמריא.    נראה שאין זמן טוב לבחון שאלה זו מאשר בערב תערוכת טוטאל סטור השנתית, בחסות האיגוד הלאומי של רשתות בתי המרקחת, NACDS, שהתקיימה באוגוסט 2016. ומה לדעתכם הייתה התשובה?  שיפור, אומרים כמה מקורות בתעשייה, ובכללם ספקים, מפיצים וקמעונאים;כמה מהם אף ציינו שמאחר שסוחרים התעלמו מהקטגוריה זמן רב כל כך, היא לא יכולה לרדת נמוך יותר, אלא רק לעלות. עם זאת, בקרב רבים הולך וגובר הקונצנזוס שסופרמרקטים, ככלל, מתחילים להעשיר את מחלקות הסחורה הכללית והטיפוח שלהם, ואלה מציעות מבחר נרחב יותר של סחורה בחלקים רבים יותר, ומקדישים תשומת לב מיוחדת למחיר, כך שיתחרו במחלקות קמעונאיות אחרות. המחקר ה"מדעי" של כתב "גרוסרי הדקווטרס" מגבה מחקר זה.הוא נוסע שלוש-ארבע פעמים בשבוע לסניף שופרייט המקומי שלו בפריספני, ניו ג'רזי, ואומר שזה מציע מגוון נרחב של פריטי בריאות וטיפוח, רובם ניצבים זה בסמוך לזה באזור בחנות שבו התנועה ערה.דלפק בית המרקחת, הממוקם בקדמת החנות, לא הרחק מהדלתות הקדמיות, מבהיר לקונים שלשופרייט זה, לפחות, יש כוונות רציניות למשוך את תשומת הלב שלהם ואגב כך לרוקן את הדולרים מהארנקים שלהם באמצעות פריטים מפתים מעולם הבריאות והטיפוח. הוא אפילו הבחין בשיפור קל במחלקות מסוימות של סחורה כללית בחנות, בהן רכב, בית/ משרד וכלי בית.אלה חדשות טובות לתעשיית הסופרמרקטים.אפילו בתמחור תחרותי יותר, מחלקת הנון פוד מייצרת רווחים נאים ביותר, בייחוד בשביל תעשייה שאינה רגילה בתשואות רווח גבוהות על מכירות לפרטים. כמו כן, משקיפים רבים מציינים שיחידות מסוימות בקטגוריית הנון פוד,  במיוחד אלה של טיפוח העור, בריאות הפה, היגיינה נשית, ולאחרונה באופן הולך וגובר טיפוח הגבר, עזרו למשוך יותר קונים לחנות ולגרום להם להוציא יותר כסף מאשר התכוונו.וחשוב מזה, לסופרמרקטים יש הזדמנות מצוינת לנגוס בנתח השוק של בתי מרקחת וקמעונאי ענק מובילים שלהם מחלקות בריאות וטיפוח רבות. בתי מרקחת הפכו לחנויות הנוחות של המאה ה-21, מה שאומר שהם מנסים למכור מוצרים רבים ככל האפשר לצרכן הדחוק בזמן.זה גם אומר שהם קובעים מחירים גבוהים יחסית, בתקווה שהקונים מסכימים עם האמרה "זמן שווה כסף" ואינם מדקדקים במחיר שהם משלמים עבור פריטים אלה. נראה שאסטרטגיה זו כבר לא מצליחה כל כך.קונים רבים מתחילים לשים לב למחיר ודומה שההתנגדות בקרבם גוברת לשלם לעתים כפליים עבור דאודורנט או משחת שיניים בבית מרקחת לעומת מה שהם היו משלמים עבור אותו מוצר בחנות מכולת במורד הרחוב. ובכל זאת, מומלץ שאלה מאתנו שמקדישים יותר זמן לשוטטות במחלקות הנון פוד במכולת לא ימהרו לשמוח.הקטגוריות העיקריות והחשובות בחנויות מזון נשארו הקטגוריות ההיקפיות, וקמעונאים מחפשים בלהיטות אחר דרכים שיוכלו לקבל יותר מקום בשביל מחלקות אלה, ודבר זה בא לעתים קרובות על חשבון מחלקות הנון פוד. תערוכת טוטאל סטור, אף שאינה מופע בלעדי של מוצרי סחורה כללית, בריאות וטיפוח, מציעה למשתתפיה מגוון נרחב של פריטי נון פוד של רבים מהספקים המרכזיים בענף.כדי לחזק ולהצמיח את הקטגוריה, נדרש שיותר קמעונאים יקדישו יותר תשומת לב למגמות המשפיעות על קטגוריית הנון פוד בכלל, ועל המגזרים השונים בתוכה בפרט. מפגש עם ספקים בשלושת ימי התערוכה יכול לסייע לקמעונאים לקבוע איזה תמהיל מוצרים יכול לעורר את העניין הרב ביותר בקרב צרכנים ועדיין למקסם רווחים לקמעונאים.תערוכת טוטאל סטור היא האירוע הדומה ביותר לתערוכת נון פוד שיש לענף הקמעונאות להציע.נצלו אותו.                                                                              ​​

...
...

אתר הקמעונאות של ישראל​

03-5357669​​

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת

GlobalEx         טל: 03-6760602

ת.ד. 7639, רמת גן מיקוד 52176

צור קשר 

 

שלח

שם:

שדה חובה

תודה רבה!

הטופס נשלח בהצלחה.

 

אימייל:

שדה חובה

טלפון:

שדה חובה

נושא הפנייה:

שדה חובה

תוכן הפנייה:

שדה חובה

בואו לקפה

 

אור יהודה המסגר 6

פייסבוק

 

בואו להתעדכן בחדשות ופרסומים או סתם לשתף אותנו במידע

כתבו לנו

 

כתובת למשלוח - ת.ד 6308 גני יהודה​kupa@kupa.co.il

התקשרו

 

03-5357669

054-5555090

Site by Armadil    |    כל הזכויות שמורות לקופה רושמת